nedjelja, 13. ožujka 2016.

Avon Advance Techniques šampon za suho pranje kose


Pozdrav svima! :)

Prije malo više od mjesec dana mi je stigao paketić od Avona u kojem se našao ovaj šampon za suho pranje kose o kojem Vam danas pišem i ruž iz nove linije Hidrokolor Matte u nijansi Adoring Love o kojem ćete moći čitati ubrzo, čim kupim još par nijansi. :)

Avonova Advance Techniques linija se sastoji od raznih proizvoda za kosu, među kojima su moji vječni favoriti - marokansko arganovo ulje za kosu, i serum za suhe vrhove kose.
Suhi šampon je novi proizvod, tek nedavno izašao u prodaju.






Količina suhog šampona u bočici je 150ml i trebalo bi ga potrošiti unutar 3 godine od datuma proizvodnje (mada ne znam kome traje suhi šampon 3 godine).

Koristi se tako da se na udaljenosti od 15-20cm poprska po tjemenu i umasira, te raščešlja.
Kosa mora biti suha.

(KLIK na sliku za uvećanje) 

(KLIK na sliku za uvećanje) 

Ja zapravo nisam ljubitelj ovakvih proizvoda. Moja kosa se užasno jako masti i perem ju svaka 2 dana (ako izlazim iz kuće svaki dan) ili svaka tri do četiri (ako sam doma po nekoliko dana i ne idem nikud). Suhi šamponi su navodno idealni za nas s masnom kosom, ali meni se sa svakim suhim koji sam do sada probala (Batiste i Balea) dešavalo da mi ostane bijelo po tjemenu koliko god se držala uputa. To mi se nije dešavao samo s Batiste-ovim šamponom za tamnu kosu. S ovim Avonovim suhim šamponom mi uopće ne ostaju bijeli tragovi na tjemenu, ali i dalje ostaje onaj drugi problem koji ja imam sa suhim šamponima - prebrzo se potroše.


Ja to koristim koristim tako da posprejam po cijelom razdjeljku, iza gdje razdjeljak završava i sa strane tamo oko ušiju, uz lice. I tako meni suhi šamponi traju svega 3-4 upotrebe dok mojoj mami i sestri traju puno dulje (zato mi i je glupo movo s rokom trajanja jer meni nebi trajao suhi šampon mjesec dana kad bih ga redovno koristila i kupovala).
Možda sam ja samo rastrošna s ovakvim proizvodima i upotrebljavam ga krivo.... ali tako je kako je....

Pozitivna stvar - cijena je ok, ne smrdi (Balein mi npr. jako smrdi i boli me glava od njega) i kosa izgleda jako lijepo nakon njega ako se spreja dan nakon što je kosa oprana.
Dva, tri i više dana nakon pranja nema nikakav efekt i trebate oprati kosu.
Osim naravno, ako se Vaša kosa inače ne masti baš i dovoljno Vam je da ju operete jednom u tjednu ili jednom u 10 dana - u tom slučaju možete sprej koristiti unutar toga.

Moja mama i sestra koriste suhe šampone često i kažu da im je Avonov dobar, a i moja prijateljica koja je Avon Lady kaže da se ovaj jako dobro prodaje. Ali ja nisam sigurna bi li kupila, baš zato jer bi meni kratko trajao i radije bih iz Advance Techniques linije kupila ulje ili serum za kosu, ili masku i regenerator jer sam s tim Avonovim proizvodima jako zadovoljna.


Advance Techniques suhi šampon možete naručiti preko Avon kataloga za 45kn. (LINK na aktualni katalog)



Jeste li provali Avonov suhi šampon?

Dojmovi? :)



* PR proizvod

2 komentara:

  1. Pozdrav, hvala na korisnom postu, baš me je zanimalo kakvi su utisci blogerica o novom Avonovom suhom šamponu. Kao i tebi i moja se kosa masti poprilično brzo te ju perem svaka 3 do 4 dana u idealnim uvjetima (češće ako izlazim iz kuće). Do sada sam koristila samo Batiste suhi šampon sa cvjetnim mirisom i uvijek mi se događalo da mi na kosi ostanu vidljivi bijeli tragovi. Iskreno, ne znam zašto se to događa pošto se trudim slijediti upute i ne pretjerati sa količinom nanesenog šampona. Također, ne koristim ga često jer bi mi, opet kao i tebi, trajao manje od mjesec dana. :) No svakako ću probati i ovaj suhi šampon tek toliko da malo zamijenim Batistov. Slažem se s tobom da je Avonov serum za kosu jedan od boljih proizvoda za kosu koji se mogu pronaći u njihovim katalozima. Karmen

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutno sam vjerna rozom Batisti koji mi je odličan! Jednom prilikom sam kupila Syoss koji je bio očajan, tako da sam skeptična prema isprobavanju drugih. No mislim da ću ipak isprobati i ovaj avonov. Sviđa mi se ambalaža (haha) i naravno tvoj opis. Žao mi je što ti se tako brzo troši, stvarno neobično. Neću pametovati oko toga da li ga koristiš previše, no za usporedbu ja našpricam 3-4 puta po otprilike dvije sekunde.
    Iva

    OdgovoriIzbriši