petak, 4. ožujka 2016.

Catrice "Graphic Grace" limitirana kolekcija



Drage moje

U jučerašnjem postu sam Vam predstavila neke od proizvoda iz Essence-ove limitirane kolekcije love.joy.care, a danas ću s Vama podijeliti svoje dojmove o Catrice Graphic Grace limiranoj kolekciji*.

Najprije mali info:

Jasna strategija. Klasične linije, svijetli tonovi i grafički elementi – to je tajni recept zauspjeh i upečatljivi modni look pun energije!
Elementi Bauhaus arhitekture, te dizajnerski purizam su fokus svih modnih revija, jedan trend budućnosti i investicije u bezvremenskidizajn.
Linearni oblici I intenzivne boje su središnji elementi limitirane kolekcije “Graphic Grace” by CATRICE cosmetics koja je dostupna od kraja veljače do isteka zaliha 2016.
CATRICE kombinira atraktivne I privlačne boje naranče I fuksije u kombinaciji sa sivom I bojom kože.
Kolekcija uključuje Kohl Liner olovku za oči sa ekstra dugim vrhom I mekom ultra crnom teksturom, kao i olovku za obrve sa inovativnim trokutastim vrhom i teksturom voska za lakše nanošenje. Must have su i puderasti ruževi i rumenilo za mat završetak, u svjetlim tonovima.
Ljepota & Stil – by CATRICE.       





✿ Powder rumenilo C01 Structured Shapes
~ 31,90kn
✿ Quattro sjenilo za oči je dostupno u dvije verzije: - broj 1 – Linearne linije i broj 2 - Umjetnost arhitekture. 

~ 35,90kn
✿ Powdery ruž za usne dostupan je u tri nijanse (C01 Straight Style, C02 Functional Forms, C03Dimensional Design)
~ 39,90kn
✿ Lak za nokte dostupan je u 4 nijanse (C01 Geometric Greys, C02Straight Style, C03 Functional Forms, C04 Graphic Glaze)
~19,90kn
✿ Kohl Liner olovka za oči dostupna je u crnoj 01 boji
~ 27,90kn
✿ Olovka za obrve je dostupna u jasen-smeđoj, te garantira prirodan make up look.
~ 23,90kn







Quattro paleta sjenila C 01 Linear Lines




Paletica se satoji od 4 boje od kojih su 3 vrlo slične, neutralne, neupadljive zemljane boje, koje se lako mogu nositi na dnevnoj bazi.
Roza nijansa u paleti je najpigmentiranija i vrlo me ugodno iznenadila. Druga nijansa, svijetla bež satenskog finiša) je najslabije pigmentirana. Treća i četvrta nijansa malo podsjećaju na sjenila iz Catrice-ovih paleta Absolute Nude i Absolute Matte kojima sliče i teksturom.

Za ova sjenila će Vam svakako trebati dobra baza.

(Swatch je bez baze, na dnevnom svjetlu)



Powder rumenilo C01 Structured Shapes



Meni najdraži proizvod u ovoj kolekciji i najpigmentiranije rumenilo koje posjedujem.
Pigmentiranije je i od drugih Catrice rumenila, od Aurinh, Sleek-ovh, Illamasquinih...
Trajnost je u rangu Sleek-a, cijeli dan (moja koža je masna i meni su se najtrajnijima pokazala Sleek rumenila, a ovo je u rangu Sleek-a)

Ja ga nanosim e-bay kopijom Real Techniques Blush kista, i to tako da sam lagano prislonim kist na rumenilo - čak i nakon toga moram dobro izblendat.

Probala sam s gustim kistovima popust Body&Soul, Miomare (ista stvar kao Body&Soul samo iz Lidl-a), Ecotools i Aura - ali previše je pigmentirano za takve kistove pa je najbolje za njega koristiti neki lagan, fluffy i rijedak kist kao Real Techniques ili Look by Bipa .
RT-ov se možda čini gust al on mi se pokazao jako dobar za jako pigmentirana rumenila.
Ako inače imate problem s blendanjem rumenila ili ga skoro uvijek nanesete previše jer se zanosite - prskočite ga. Ovo nije rumenilo koje možete nanijeti nabrzinu ako niste spretni.

Na swatchu dolje možete vidjeti kako izgledaju 2 nijanse iz ovog rumenila i kako izgleda kad se izblendaju zajedno.




Kohl Liner olovka za oči 01




Nažalost, ova olovka mi se raspala čim sam ju otvorila kad sam izvadila sve proizvod iz koverte. :(
Za potrebe slikanja sam ju probala zapiknut natrag kolko je išlo, ali nije dugo idržala.
Kvaliteta ambalaže - 0 bodova.
Šteta, jer je proizvod ok. Ovakve stvari sam voljela nositi u srednjoj školi, dok su mi crna olovka i maskara bile najviše što sam nosila od šminke.

Lako se razmazuje i blenda, a pigmentacija je isto dobra.
Možda je meni stigao lošiji primjerak ili se nešto desilo u transportu, ne znam... ali baš šteta što se raspala...
Pazite samo da ju ne držite blizu toplog da se ne rastopi!


Olovka za obrve C 01 Brown




Jako mi se svidio izgled ove olovke, njen trokutasti oblik i to što je na odvrtanje (kome se da stalno šiljiti?!). Ima i spoolie na drugom kraju što je također super. :)

Ima samo 1 nijansa, pa neće svakome odgovarati, ali ovo je limirana kolekcija i obično tako uvijek bude - samo 1 smeđa nijansa olovke za obrve ili samo 1 nijansa highlightera i sl. - uobičajena stvar.
Meni nijansa ove olovke ne odgovara jer ja koristim sive i taupe olovke i sjenila za obrve.

Koliko sam čitala strane recenzije - ova olovka može ostaviti neuredan izgled ako dobro ne počešljate obrve nakon nanošenja, a trajnost je ok. Ne bih znala reći iz osobnog iskustva jer mi nijansa ne odgovara pa sam ju proslijedila dalje, ali ako je netko probao može slobodno podijeliti dojmove u komentaru.



Hvala Catrice-u na novitetima <3

Podsjećam, koga zanimaju novi proizvodi koji su upravo stigli u Mullere, može ih vidjeti u ovom albumu (LINK).


Kako Vam se sviđa Graphic Grace kolekcija? 
Jeste li kupili nešto?

Jeste li probali ruževe? 
Kakvi su? :)



Pusa


Ivana :)





* PR proizvodi

1 komentar:

  1. Vidjela sam da su stigli ovi limitirani proizvodi i najvise me zainteresovala olovka za obrve!

    OdgovoriIzbriši