nedjelja, 27. ožujka 2016.

Freedom Makeup paleta sjenila Pro 12 Audacious Mattes [recenzija]


Vjerojatno sam Vam već dosadna sa silnim recenzijama paleta sjenila, al što mogu...njih imam najviše u svojoj kolekciji, njih najviše volim koristiti, a i najviše pisati o njima.... pa najbolje da se onda i držim onog što volim jel tak? :)

Danas Vam, ko što sam naslov kaže, pišem o Freedom paleti sjenila. Jedinoj koju imaju u ponudi da je CIJELA MAT, i da ima neutralna sjenila i da su nijanse više hladnog podtona. 
Ova paleta je 1. što sam kupila od brenda Freedom na Pink Pandi i koštala je 45.90kn.





U početku sam se dvoumila oko kupnje jer su 1. swatchevi koje sam vidjela kod neke strane blogerice bili bezveze i slaba pigmentacija, a i ona je jaaaako svijetla kao i ja (možda čak i više!), pa se pola ove palete na njenoj ruci nije ni vidlo. Onda sam vidjela Sašinu recenziju (LINK). Saša je pohvalila ovu paletu, a kako vjerujem Saši, volim njen blog i slike, a i cijena palete nije visoka, zainteresirala sam se za kupnju. Naravno, ne prije nego skupim nekoliko proizvoda jer sam škrta za poštarinu od makar 5kn, tako da uvijek kad radim narudžbu s Pink Pande se ili krpam nekom drugom, ili ispitujem tko hoće samnom naručiti, ili čekam da mi se skupi na listi više proizvoda za 380kn da dobim besplatnu poštarinu. :)


Što se tiče pakiranja - ako imate MUR Iconic ili I Heart Makeup I Heart Obsession palete, onda ste se upoznali s njihovom plastičnom ambalažom s prozirnim poklopcima, aplikatorima i jednostavnim izgledom. Ako Vam padne na pod s velike visine ili se sudari s nečim - poklopac će puknut. To mi se desilo s MUR Iconic 3 paletom i kad sam konačno nabavila Z palete, izvadila sam sjenila iz Iconic 3 i prebacila u Z paletu, i riješila se potrgane ambalaže. Audacious Mattes mi se (još) nije slomila nigdje, ali samo kažem, ako padne, može Vam se desiti lom. Meni se nije baš odmah desio nego jednom kad sam fotkala neku paletu (mislim da Catrice Chocolate Nudes), na uredsku stolicu s kotačima sam stavila sve 3 Iconic palete i pale su mi sve 3 skupa i poklopac koji je ionako bio malkice oštećen se skroz odvojio. Sjenila su preživjela, al poklopac sam morala dobro obljepit selotepom i ružno je izgledalo....
Ako putujete, ne znam dal je ova paleta dobra za transport.



Na poleđini palete je naljepnica na kojoj pišu svi podaci o njoj - sastav, gramaža itd.
Paleta ima 12grama, dakle, svako sjenilo ima 1 gram, a rok trajanja je 12mj., ali svi znamo kako sjenila možemo i puno dulje od toga koristiti.











Prvi red sjenila ima najsvijetlije nijanse koje se na meni skoro uopće ne vide, a ako ste tamniji od mene (a 95% vas je) ove nijanse će Vam biti idealne za highlight ili kao meni - za ujednačavanje boje kapka. Ja ove nijanse uglavnom koristim za fiksiranje baze za sjenilo (ako koristim neku kremastu ili tekuću bazu koja nije Avon i koja mi ne drži sjenila dovoljno dugo.
Razlika kod ovih nijansi je samo u podtonu, mada su 1. i 3. skoro iste.

Drugi red sjenila je idealan za one prijelazne nijanse i za sjenčanje pregiba. Tu uglavnom koristim 1. i 3. nijansu. 2. mi je lijepa, ali je najslabije pigmentirana pa ju preskačem. 4. mi je super za pregib, kao i 1.nijansa u 3. redu koji ima najbolju pigmentaciju. U 3. redu su mi najdraže prve dvije nijanse, dok 3. ponekad nanesem na obrve.
Jako mi je zanimljiv i simpatičan ovaj reljefni oblik sjenila.
Trušenje kod ovih sjenila je minimalno, a tekstura meka. i lako se blendaju.
Ako volite hladnije nijanse sjenila ili Vam baš fali mat nijansi u Vašoj kolekciji, ova će Vam paleta dobro doći.







Pigmentaciju sjenila možete vidjeti na sljedećim slikama.
1. red je slab, ali vjerujem da nije slab na tamnijoj puti ili tamnijoj od moje bar.
Ja imam ovaj "problem" sa svim svijetlim mat sjenilima ionako tak da.... 
2. i 3. red su dobro pigmentirani.

Uz dobru bazu na kapcima, pigmentacija ovih sjenila je još i bolja, a sjenila će trajati cijeli dan.

Swatchevi su rađeni bez baze, prstom i malo su neuredniji naspram onih do sad.
Sjenila iz 1. reda u paleti su nanesena 3-4x jer se na meni slabo vide, dok su ostala sjenila nanesena 1x










Ovu paletu volim jer me nijanse podsjećaju na UD Naked Basics 2 paletu koju si dugo želim, ali je skupa pa odgađam kupnju, a ova paleta stvarno nije loša. Ne samo "za te pare" nego se fakat dobro radi s njom, sjenila se lako blendaju, pigmentaciju vidite i sami, a baš dobro dođe imat neku mat paletu sa sjenilima za prijelaze i hladnim nijansama. Može se s njom raditi i smokey, a dobro dođe ako imate puno shimmer paleta u kojima bude samo 1-2 mat sjenila koja se brzo potroše pa nemate više mat sjenila za pregib uz ta shimmerasta. Mislila sam kad potrošim Audacious Mattes kupiti MUR Iconic Elements paletu koja sliči ovoj i dupe je za za Naked Basics i 1 i 2, ali možda uskoro kupim i Naked Basics 2, nikad se ne zna... :)


4 komentara:

  1. Imam i ja ovu paletu i često je koristim.
    Pogotovo ove svjetle boje tj nijanse. Super mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa ova paleta i mislim da svaka djevojka treba posjedovati jednu ovakvu nude varijantu :) Iako ih ja imam nekoliko, ovu već dugo mjerkam na pandi, tako da si me ovim postom potakla da je nabavim :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa paleta. Odličan post, kao i fotografije :)

    OdgovoriIzbriši