srijeda, 9. ožujka 2016.

Makeup Revolution & I Heart Makeup highlighteri



Bok svima :)
U današnjem postu ću Vam pričati o 3 highlightera s Pink Pande:

  • I Heart Makeup Blushing Heart - Iced Hearts *
  • I Heart Makeup Goddess of Love - Goddess of Love
  • Makeup Revolution Vivid Baked highlighter - Pink Lights




a na kraju posta ću ubaciti još slika na kojima će biti još highlightera (npr. Makeup Revolution Vivid Baked highlighter - Peach Lights ili Sleek Contour Kit Light) jer sam ih jednom prilikom swatchala sve zajedno kako bi se vidjelo kako izgledaju jedan pored drugog.

Prije nekoliko mjeseci sam dobila s Pink Pande highlighter Iced Hearts*.
To je bio moj 1 highlighter općenito i 1. baked i zaljubila sam se u to malo čudo na 1. nanošenje. :)
MUR kaže da je to rumenilo, ali to nikako ne može biti rumenilo, odmah da se razumijemo.
Proizvod je pre-shimmerast i premalo pigmentiran za rumenilo, a za 1 highlighter je i više nego pigmentiran (zvuči kao da pričao o The Balm Cindy Lou-Manizer haha).

Ako krenete skrolati slike vidjet ćete da Iced Hearts dolaze u 3 nijanse, kao i svako takvo srčeko iz te linije.

1. nijansa je bijela, ludo pigmentirana, 2. je roza, onako frosty-roza, ali roza, a 3. je nekako...hmm, nešto između breskvaste i zlatne, s mrvicom maslinaste... ne znam kako to objasniti. Kad ga gledate uživo znate što hoću reći... ta nijansa je kao napravljena za nekoga s toplim podtonom i preplanulim tenom. 
Ja ju ne koristim, ali povremeno šminkam sestru, a na njoj mi je divan, pošto je ona toplog podtona, i ljeti dosta pocrni na moru.
Ja na sebi najviše volim bijele, biserne i roze highlightere. 
Nekad i peachy, ali da imaju više roze u sebi. Bijela i roza nijansa iz Iced Hearts su mi VRH.

Goddess of Love baš nešto i ne volim. Kupila sam u kratkom vremenu 6 highlightera među kojima se našlo par sličnih. Goddess of Love je u principu ista samo pigmentiranija verzija Makeup Revolution highlightera Peach Lights - oba imaju rozi odsjaj, bolje stoje hladnom i neutralnom podtonu nego toplom i nisu šljokičasti nego baš daju sjaj na licu kako pada svjetlost, što nije slučaj s Pink Lights - on ima krupni glitter i daje "dsico kugla efekt" - super za izlaske.

To je ona glavna razlika između MUR i IHM highlightera - s MUR dobijete jaču pigmentaciju, krupni glitter, i jači sjaj, a može biti i više trušenja (što ovisi o tome kako/čime ih nanosite).

Prije sam nanosila highlightere kistom i dugo tražila onaj idealni.
su do sada bili moj izbor, ali onda sam probala prstima, i sada samo tako stavljam highlighter jer je lakše, neće mi biti i na podočnjacim i preko rumenila (ako je kist prevelik ili premekan) i mogu kontrolirati količinu koju ću nanijeti.

Sastav, količina i rok trajanja su vidljivi na slikama, a cijena varira na Pink Pandi 30-45kn.








I Heart Makeup Blushing Hearts highlighter - Iced Hearts* 






I Heart Makeup highlighter Goddess of Love 







Makeup Revolution Vivid Baked highlighter - Pink Lights









MUR Pink i Peach Lights, Sleek Contour Kit (Light), I Heart Makeup Goddess of Love i Iced Hearts 


Makeup Revolution Vivid Baked highlighter - Pink Lights i Peach Lights


I Heart Makeup Goddess of Love i Iced Hearts




Swatchevi






Ovih dana sam malo smanjila svoju kolekciju šminke i time i highlightera jer neke od njih nisam često koristila pošto imam nekoliko sličnih, a uvijek posežem ili za Iced Hearts (bijeli ili rozi dio) ili Goddess of Faith (koji nije u postu, ali pisat ću i o njemu).


Stvarno mi nije potrebno 8-9 highlightera (već sam zaboravila kolko ih je bilo pošto svako malo prodam ili poklonim nešto što ne koristim) i 2-3 su sasvim ok (s tim da opet, highlighter iz Sleek palete ne koristim kao highlighter nego tu i tamo kao sjenilo ili kad šminkam sestru, jer mi je malo too much i zlatni je, a ja ne volim zlatne highlightere.

Možda jednom kupim Peachy Keen Kisses ili Bursting With Love, ali ne tako skoro jer ovih ima stvarno puno i ne znam kad ću uspjet potrošiti, a ne volim gomilati proizvode.





Kako Vam se sviđa ovakav tip posta i highlighteri?

Imate li Vi koji s Pink Pande?

Koji je highlighter Vama naj?

Ivana :)




* PR proizvod


Broj komentara: 5:

  1. Zanimljivi highliteri, definitivno moram probati Makeup revolution. On je nazalost teze dostupan u BiH tako da jos uvijek imamo problema sa kupovinom..

    OdgovoriIzbriši
  2. Heheh,ja baš imam ova dva koja bi ti htjela.. Heheh
    Ja ih obožavam
    Tek nedavno sam ih kupila,i svakodnevno ih stavljam,ili kao rumrnilo ili highliter

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, pigmetacija izgleda ooodlično :) I slike su ti divne :) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Upravo se spremam kupit jedan od navedenih,
    pa sam prije kupnje opet pročitala post, da se lakše odlučim.. :)

    OdgovoriIzbriši