utorak, 12. travnja 2016.

Avon Extra Lasting ruževi ~ Cappuccino, Pretty in Pink, Totally Twig


Pošto imam najviše ruževa iz Avona i o ovim ruževima se slabo piše na domaćim blogovima (posebno sada kada su mat ruževi jako popularni, a Hidrokolor Perfectly Matte linija se prodaje kao luda) donosim Vam recenziju svoja 3 ruža iz Extra Lasting linije.

Nijanse koje imam su:
  • Cappucino (neutralni nudač)
  • Pretty in Pink (svijetla baby roza)
  • Totally Twig (tamniji smeđi nudač)

Avon za ove ruževe tvrdi su postojani do 8 sati, pružaju intenzivnu boju i kremasti su.

U ponudi je (trenutno) 9 nijansi, i cijena im je 39kn (LINK na aktualni katalog - Extra Lasting ruževi su na str. 102).

Količina je 3.6 grama, a rok trajanja ne piše (ali u prosjeku, ruž ima rok trajanja godinu dana).
Pri zatvaranju se čuje "klik".

Pošto je ovim ruževima promijenjena formula kada i pakiranje (nekoć je ambalaža sličila onoj od Catrice Ultimate Stay ruževa, a i finiš je bio sličan), a u yt recenzijama sam čula da se znaju pomaknuti van linije usana (Emly Noel), odlučila sam da neću ponovno kupiti nijansu Eternal Flame (tamna jako pigmentirana hladna crvena) jer ne želim ruž koji mi se može lako preslikati na zube ili van usana, pa sam stoga odabrala 3 nosive i neutralne nijanse.

Cappuccino je bio moj 1. Avon ruž dok sam imala nekih 16 godina i sjećam se kad mi ga je mama 1. put naručila. To je bio moj 1.nude ruž i moj 1. dugotrajan ruž. Ne sjećam se više je li trajao cijelu nastavu ili skoro cijelu, ali nikad ga nisam morala popravljati.
Kad sam se odlučila na kupnju nove verzije EL ruževa, 1.odabir je bio Cappuccino (prvi se pamte ^^ ).

Trajnost ovih ruževa nije što je nekoć bila. Ako ste dobro upoznati s Avon kozmetkom i imate puno Avon ruževa (ili nste probali puno linija ruževa) znate na što mislim.
Ako niste - ruž će preživjeti piće, lagano jelo, ali neko masno jelo npr. ne.
Nisam brojala koliko sati mi traju ovi ruževi na usnama, ali ću baš vidjeti ovih dana i dopisati u post.

Dobra stvar je što nisu mijenjali nijanse kad su preformulirali ruževe, tako da su Cappuccino i Totally Twig isti kakve ih pamtim (Totally Twig je nekoć imala moja mama pa sam ga u srednjoj 1.put probala, ali tada nisam nosila takve nijanse)

Tekstura je fina, kremasta, i varira među nijansama.

Pretty in Pink je kad se tek nanese jako sjajan (kao obojani balzam) i najslaije pigmentiran od ostalih.

Totally Twig je najpigmentiraniji i najdugotrajniji. On i Cappuccino su manje sjajni nego Pretty in Pink. Totylly Twig me podsjeća na nijansu Spirit iz MAC-ove Satin linije.



Kada su tek naneseni ovi ruževi su sjajni (Pretty in Pink) i satenskog finisha (Cappuccino i Totally Twig), pa se počnu sušiti na usnama i sjaj se izgubi. Kod Pretty in Pink ostane malo sjaja.
Ja to riješim tako da stavim malo pudera u kamenu preko i budu mat i tako mi traju satim bez mrdanja. Bilo bi mi draže kada bi ovi ruževi bili i bez pudera mat finisha (ili bar polu-mat), al nema veze. Nije mi nikakva gnjavaža fiksirati ih. Kad sam konačno našla nudače koji mi se sviđaju, ja zadovoljna :)

Najrealniji swatchevi su na 1. i 3.slici.




Za sada imam sveukupno 13 Avon ruževa (3 Extra Lasting, 1 Perfect Kiss, 1 Hidrokolor, 4 Hidrokolor 3D i 5 Hidrokolor Perfectly Matte). Jednom prilikom ću Vam napraviti post sa svima na okupu jer možda kupim uskoro još koji pa da bude sve u 1 postu. :)




Jeste li probali Extra Lasting ruževe? Dojmovi?


Ivana :)

Broj komentara: 11:

  1. Nisam još probala ove ruževe.
    Ali imam od prije neke. Ne znam sad iz koje linije su, osim ovih zadnjih mat ruzeva.
    Od tvojih mi se najviše sviđa roza, što i nije čudno jer ja rozu toliko obožavam da ono... :D
    Nisu ni ova dva losa ali ipak.. Pink je Pink :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se pak od ova 3 rozi najmanje sviđa jer mi rozi nekako ne stoje (imam osjećaj da mi s njima zubi izgledaju žutije i uz zbog nove boje kose). Kupila sam ga za probu, jednom stavila i swatchala i požalila jer skoro nikad ne nosim roze :/
      Mislim da bu ovaj završio u blog saleu :D

      Cappuccino i Totally Twig su mi bolji jer sam se zadnji par mj. jako navikla na takve nijanse :)

      Izbriši
    2. Odmah kupujem 😉😁
      Samo napravi Blog sale haha

      Izbriši
  2. Imam Eternal Flame i Vintage Pink. Ne nosim ih preko dana, samo za izlaske i za to su mi odlični, eventualno nekad Vintage Pink na neko obiteljsko okupljanje i sl., ugl.nisam nimalo razočarana. Sviđa mi se što nisu mat kao Hidrokolor Mat linija (koji mi nikako ne pašu tj. strašno mi se uvlači u bore usana) već kremasti i baš mi ga lijepo gledati na usnama hahah. Još bih si jedan rozi uzela, ne mogu odlučit koju nisansu točno...Slatke muke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam Eternal Flame prije i prekrasan je! Nisam ga kupila otkad su u novom izdanju jer sam čula pritužbe na novu formulu a crveni ruž mi mora biti mat i stajati na mjestu cijelo vrijeme :)
      Vintage Pink nisam nikad kupila jer mi nijansa djeluje čudno u katalogu, a samo za tu liniju Avon nema testere (užas!!).
      Dok je bilo staro pakiranje (ono crno i duguljasto ak se sjećaš) je Vintage Pink bila ludo pigmentirana roza (onako malo zagasita mislim) i nije mi se sviđala za školu, al za navečer da. Šteta što nema testera....

      Izbriši
    2. Jel bi mi mogla pliz poslati u inbox od FB stranice swatch od ta 2 ruža? :D
      Snizili su im cijenu na 30kn pa možda kupim u zadnji čas :)

      Izbriši
  3. Imam nijansu fiery red, mama je sebi naručila, ali je posudim ponekad, jako pigmentirana, postojana i dugotrajna, ja sam oduševljena ovom nijansom, bolja mi je ta nijansa nego neke nude koje imam iz nove mat linije što se tiče postojanosti. Baš sam razmišljala da naručim još koju nijansu iz ove linije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kod Avona su te crvenkaste i tamne inače puno postojanije od nudača :D
      Ako hoćeš postojani crveni ruž, a sviđa ti se ova linija, pogledaj si Eternal Flame kad ga vrate u ponudu ;)

      Izbriši
  4. Razmišljala sam da li da kupim ove ruževe, posle ovako divne recenzije verovatno ću ih kupiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Nećeš požaliti, samo prvo ipak proguglaj swatcheve jer samo ova linija u Avonu nema svoje testere.

      Izbriši
  5. Divne nijanse ja imam u nijansi Pink Peach i divna je :)
    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši