subota, 30. travnja 2016.

Usporedba 3 drogerijska tekućih pudera: REVLON Colorstay, CATRICE All Matt Plus i CATRICE Even Skin Tone


Danas Vam pišem Bibliju o 3 tekuća pudera koji se stalno nalaze kod mene i rotiram ih ovisno o tome koji mi se tad' nosi.

Post se isprve zvao "Mojih Top 3 tekućih pudera", ali sam dodala ovo "drogerijskih" jer ovo nisu općenito moja top 3 pudera, štoviše, ne odgovaraju mi baš uvijek sva 3, ali su jedini u našim drogerijama za mene.

To su:

  • REVLON COLORSTAY (verzija za mješovitu i masnu kožu) u nijansi 110 IVORY
  • CATRICE ALL MATT PLUS u nijansi 010 LIGHT BEIGE
  • CATRICE EVEN SKIN TONE u nijansi 005 EVEN IVORY

Za početak moram naglasiti kako ovi puderi možda Vama neće odgovarati i ako se nakon čitanja odlučite na kupnju, svakako prvo pitajte za testere ili si odsipajte u neku malu posudicu za doma pa doma probajte kako bi bili sigurni. Ovi puderi nisu HE i svi se mogu kupiti u drogerijama.

U ovom postu nećete vidjeti slike mojeg lica sa svim ovim puderima jer mi trenutno nije do slikanja i jer je ovo samo post u kojem bih htjela što kraće opisati sva 3 pudera, reći zašto ih volim i koje su negativne strane. Možda netko naleti na ovaj post tražeći idealan tekući puder za sebe pa mu je potrebna preporuka ili usporedba s nekim drugim puderima, stoga ću dati sve od sebe da dočaram tekstom svoje dojmove.


Ukratko o mojoj koži lica:

- zimi, u rano proljeće i kasnu jesen je mješovita (T zona i obrazi masni, ostatak lica normalan do masan; okoloočno područje suho); u kasno proljeće, ljeto i ranu jesen je masna (sa suhim okoloočnim područjem)
- nije osjetljiva (osim kože oko očiju no. tamo ne stavljam pudere već samo korektor preko okoloočne kreme)
- nemam akne ni ožiljke, ali imam proširene pore, vidljive kapilare, pjege i tamne mrljice na nekim dijelovima, (ponekad) crvenilo, mitesere i povremeno sitne prištiće
- ton kože mi je jako svijetao, a podton neutralan do hladan
(rekla bih hladan, ali stoje mi i tople i hladne boje sjenila i rumenila, i više mi odgovara kad je ton tekućeg pudera neutralan nego jako rozi ili žuti)

Što tražim od tekućeg pudera:

- srednje do jako prekrivanje
- dugotrajnost (bar 8-10 sati)
- da se ne uvlači u pore na obrazima i bore smijalice i dodatno ih istakne
- da ne oksidira
- da ne masti kožu dodatno
- da nije krcat alkoholom i parfemom jer to ništa dobrog ne donosi
- da je tekstura gušća i kremasta (silikoni u sastavu mi odgovaraju), a ne vodenasta (kao kod npr. Maybelline pudera) jer mi se vodenasti uvlače u pore i povuku s nosa jako brzo
- da ima dovoljno svijetlu nijansu za mene (naravno!)

Što je uglavnom moj problem kod kupnje skoro svih pudera koje sam do sada probala:

- nema dovoljno svijetle nijanse
- nijansa nije dovoljno svijetla + oksidira
- nijansa je dovoljno svijetla, ali oksidira
- brzo se zamastim s njim unatoč fiksiranju puderom u kamenu (što uvijek radim sa svim puderima btw)
- uvlači se u pore i bore i dodatno ih ističe

Sad sam htjela navesti drogerijske tekuće pudere među kojima ili nema nijanse za mene ili mi ne odgovaraju, no ova 3 su jedini drogerijski puderi (i ako uzmemo u obzir Avon i Oriflame) koji mi odgovaraju. Zapravo, postoji još jedan koji mi super odgovara, ali ga trenutno nemam pa ću o njemu pisati drugom prilikom (radi se o MAC Studio Fix Fluid u nijansi NW10). Al' on ne spada u drogerijski rang pa nema veze. Zato sam naglasila na početku posta da ovo nije mojih top 3 općenito jer bi poredak bio drugačiji onda.




Kratki info + moji dojmovi:

Revlon Colorstay
(110 Ivory)
Catrice All Matt Plus
(010 Light Beige)

Catrice Even Skin Tone
(005 Even Ivory)
Cijena
110kn
54.90kn
59.90kn
Gdje kupiti (RH)
Muller, Douglas, Nama
Muller, DM, Kozmo,
Bipa, Konzum
Muller, DM, Kozmo,
Bipa, Konzum
Količina
30mL
30mL
30mL
Rok trajanja
24mj.
12mj.
6mj.
Spf
15
-
25
Ambalaža




Staklena bočica s crnim plastičnim čepom, širokim otvorom, bez pumpice.
Staklena mat bočica s crnim plastičnim čepom i pumpicom koja savršeno dozira proizvod.

Staklena mat bočica s prozirnim plastičnim čepom, i pumpicom.
Podton moje nijanse
hladni/rozi
neutralan
neutralan
Miris

da, čudan (ne znam ga opisati), brzo nestane
da, ugodan
-
Tekstura
gusta i teža naspram Catrice pudera 
lagana kremasta
 kremasta, gusta naspram AMP, ali općenito lagana
Osjećaj na koži
ovisi (mnogi kažu da im je težak, ali meni nije)
lagan
lagan
Prekrivanje

jako
srednje
srednje
Nadogradiv?
ne
da

ne
Finish
mat
polu-mat, satenski
pomalo dewy, prirodan 
Trajnost*
skoro cijeli dan
hladnijih dana mi traje skoro cijeli dan i treba oko 6 sati da se T zona zasjaji, dok je vrućijih dana T zona za masna za recimo 2-3 sata
Solidna ako je ovo puder "za svaki dan". Nije za izlaske i vruće dane, bar ne ako Vam koža masnija. Brzo se zasjim s njim. 
Oksidira?
ne
ponekad
da

















































Što kaže proizvođač:
Pozitivne strane!
Negativne strane?
Revlon
Colorstay
Formulirano posebno za mješovitu/masnu kožu bez ulja za nemastan izgled, koža ne sjaji. Postojan do 16h, lagan, udoban. Prekriva nepravilnosti na koži te je čini glatkom i besprijekornom. Zaštitni faktor 15.
Ne ostavlja tragove na odjeći.


Nijanse dostupne u RH:
  • 110 Ivory
  • 150 Buff
  • 180 Sand Beige
  • 220 Natural Beige
  • 240 Medium Beige
  • 250 Fresh Beige
  • 320 True Beige
  • 330 Natural Tan
  • 340 Early Tan

* Nijanse 240 Medium Beige i 250 Fresh Beige su prve nijanse koje će se moći kod nas kupiti s pumpicom, a uskoro nakon njih i sve ostale.


  • To što postoje 2 verzije ovog pudera
  • Iako ne dolazi u ambalaži s pumpicom (što sam ja riješila s pumpicom od Avon ulja za kosu), sviđa mi se što dolazi u staklenoj bočici, a ne tubi ili teglici.
  • Cijena nije strašno visoka, no sviđa mi se što ga često na Krpicama mogu uloviti novog ili jednom korištenog za puno manju cijenu.
  • Nijansa koja mi se stapa s bojom kože, iako sam s njim kao duh (hvala onom tko je izmislio bronzer, i to onaj u Sleek Contour Kit-u!!).
  • Nema oksidiranja!!!!
  • Dugotrajan je.
  • Matira i lice se neće brzo zasjajiti s njim. Idealan za mješovitu i masnu kožu.
  • Ne uvlači se u pore.
  • Super prekrivanje.


  • Nedostatak pumpice - to se lako riješi ako imate Avonov serum ili ulje za kosu - skinete pumpicu s njega, operete i stavite na Revlon (ne sjeda 100% do kraja, ali dovoljno da potrošite skoro sav puder pa kasnije nekim štapićem skidate ostatke sa stijenke bočice). (I da imate pumpicu morali biste ostatke sa stijenke na kraju nečime vaditi van ako želite iskoristiti čitav proizvod…) - pošto uskoro kod nas stižu nove verzije ovog pudera s pumpicom ovo više neće biti problem :)
  • Pomalo čudan miris. Čitala sam da neke podsjeća na miris boje za zidove. Mene ne, ali ne znam na što me podsjeća... možda na korektor (mislim na školski pribor). Taj miris nestane čim razmažete puder po licu. Možda će nekome smetati, isto kao i osjećaj težine na licu (također nemam problem s tim).
  • Ako imate suhe dijelove istaknut će ih. Ja nemam problema s tim.
  • Ako imate jako problematično lice i akne ovaj puder Vam se MOŽDA neće svidjeti jer, iako odlično prekriva sve nedostatke, ovaj puder je pomalo težak za nošenje na svakodnevnoj bazi i malo se teže skida s lica nego neki drugi puderi.
  • Teško se pere s kistova. Inače tekući puder, tekući korektor, bazu za sjenilo i sl. proizvode s kistova mogu ukloniti samo s Čarlijem s limunom, no ovaj puder mogu oprati samo tako da najprije kistom kružim po blazinici natopljenoj s nekim dvofaznim sredstvom za skidanje šminke (npr. Nivea – jako je masno pa brzo skine puder), pa onda s Čarlijem i vodom.
    → jedini problem koji ja imam s njim.



Catrice AMP



Savršena baza za svako godišnje doba   je mat ten. All Matt Plus - Shine Control tekući puder djeluje kao druga, nevidljiva kože. Neželjeni sjaj je kontroliran, ten je matiran a koža hidratizirana. U isto vrijeme puder ne sadrži ulje, dugotrajan je i pruža savršeno prekrivanje. Svjetlo reflektirajući pigmenti osiguravaju svilenkasti-mat završetak i besprijekoran, svjež izgled.


Nijanse dostupne u RH:
  • 010 Light Beige
  • 015 Vanilla Beige
  • 020 Nude Beige
  • 025 Sand Beige


  • Amabalaža s pumpicom.
  • Cijena koja je sasvim ok.
  • Kozmo i Bipa često imaju akcije pa se može naći po 30-40% nižoj cijeni.
  • Na Krpicama se također može kupiti second hand za smiješnu cijenu!
  • Podton je neutralan.
  • Izgleda krasno na licu, baš onako kako treba – srednje prekrivanje, nema uvlačenja u pore i bora i isticanja, ne isušuje, ne masti dodatno, ne ističe suhe dijelove, ne nestaje s masnih…
  • Ponekad oksidira, ali pošto sam skužila da samo preko dana i samo kad sam jako masna – u tim situacijama uzmem drugi puder.
  • Lagan na koži.
  • Ne naglašava suhe dijelove.
  • Finish dosta ovisi o „podlozi“ – preko matirajuće kreme/seruma i/ili primera će biti mat, preko hidratantne kreme ili dewy primera će biti polu-mat ili dewy. Ali, objektivno gledajući, finish AMP-a je polu-mat.
  • Odgovarat će normalnoj, normalnoj do suhoj, normalnoj do mješovitoj, mješovitoj, mješovitoj do masnoj koži, a jako suhoj ili jako masnoj vjerojatno neće odgovarati.



  • Ako imate jako problematično lice i akne ovaj puder Vam se neće svidjeti jer Vam neće pružiti dovoljno prekrivanja.
  • Oksidira, ali samo ponekad (ako je vruć dan, ako mi je koža jače masna, ako sam pod stresom, ako se šminkam u žurbi; ujutro da, popodne i navečer ne, zimi i hladnijih dana nikad)


Catrice EST


Kremasta tekstura Even Skin Tone Beautifying Tekućeg pudera sadrži SPF 25 i pruža srednje do visoko prekrivanje. Dermatološke studije su pokazale: nakon samo 8 tjedana svakodnevne primjene Even Skin Tone Beautifying Foundation tekućeg pudera dokazano se smanjuje vidljivost pigmentacisjkih nepravilnosti.* Dugotrajna, njegujuća tekstura smanjuje vidljivost tamnih mrlja i nepravilnosti boje za svilenkast-mat, gladak ton kože. Za savršen, blistav ten!


Nijanse dostupne u RH:
  • 005 Even Ivory
  • 010 Even Vanilla
  • 020 Beige Rosé
  • 030 Even Sand



  • Ambalaža s pumpicom
  • Cijena koja je sasvim ok.
  • Kozmo i Bipa često imaju akcije pa se može naći po 30-40% nižoj cijeni.
  • Na Krpicama se također može kupiti second hand za smiješnu cijenu!
  • Mali izbor nijansi (ovog puta super za svijetlopute, ali ne i za tamnopute).
  • Stapa se s bojom moje kože – ali nažalost, oksidira (tako da je ovo polu-pozitivna stavka :/ )
  • Prekrivanje je bolje nego sam očekivala jer je ovaj puder izreklamiran kao puder koji tek malo ujednačava ten i prekriva crvenilo, a zapravo prekriva jednako ili čak bolje nego AMP!
  • Lagan na koži.
  • Ne naglašava suhe dijelove.
  • Finish je polu-dewy ili dewy (ovisno o stanju kože i pripremi), ali mat nikako.
  • Odgovarat će normalnoj, normalnoj do suhoj, normalnoj do mješovitoj, mješovitoj, možda mješovitoj do masnoj koži. Za jako suhu kožu nisam sigurna. Jako masnoj koži neće odgovarati.



  • Ako imate jako problematično lice i akne ovaj puder Vam se neće svidjeti jer Vam neće pružiti dovoljno prekrivanja.
  • Ako imate masnu kožu, brzo ćete se zasjajiti s ovim puderom.
  • Trajnost mu nije jača strana.
  • Oksidira (005 je svijetlija nijansa od AMP 010, ali oksidira malo jače i ponarančasti na vratu (isti uvjeti kao za AMP))
  • Primijetila sam da mi se većinu vremena uvlači u pore na obrazima. 
  • Moram pronaći neki dobar primer za kombinirati s EST-om.


Čitala sam dosta raznolika mišljenja o tome kako je nekome Colorstay, a nekome AMP bio komedogen i izazvao prištiće, te da nekima smetaju silikoni, nekima parabeni... Meni niti jedan od ovih nije izazvao prištiće i mislim da nemam problema sa sastavom (primijetila bih da nije tako).
Stoga, prilažem popis sastojaka pa tko se kuži u to super:



SASTAV
Revlon Colorstay
Active Ingredients: Titanium Dioxide (7.3%) Inactive Ingredients: Aqua/Water (Water), Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, SD Alcohol 40B, PEG/PPG 18/18 Dimethicone, Nylon 12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica (Silk Powder), Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malva Sylvestris Flower Extract (Mallow), Lilium Candidum Bulb Extract (Lily), Lactobacillus/Eridictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandiflorum Flower Extract, Alumina, Polydimethylsiloxane/Polymethysilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, May Contain (+/-): Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499) [Izvor]
Catrice
All Matt Plus
AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, ZINC OXIDE, SODIUM CHLORIDE, TRIETHYLHEXANOIN, STEAROYL INULIN, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C 12-22 ALKYL METHACRYLATE COPOLYMER, HYDRATED SILICA, DIMETHICONE/METHICONE COPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, HYDROGEN DIMETHICONE, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). [Izvor]

Catrice
Even Skin Tone
AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ISOHEXADECANE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, TALC, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, SILICA, HEXYL LAURATE, CYCLOHEXASILOXANE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, ALUMINUM/MAGNESIUM HYDROXIDE STEARATE, SODIUM CHLORIDE, CERA ALBA (BEESWAX), XANTHAN GUM, DISODIUM EDTA, PPG-15 STEARYL ETHER, SALICYLIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PUNICA GRANATUM BARK EXTRACT, VACCINIUM MYRTILLUS LEAF EXTRACT, MALVA SYLVESTRIS (MALLOW) FLOWER/LEAF EXTRACT, DIACETYL BOLDINE, TOCOPHEROL, LECITHIN, BHT, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, BENZYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). [Izvor]





































































Neke moje opaske:

  • Kad bi ih poredali od najgušćeg do najrijeđeg: Revlon CS / Catrice AMP / Catrice EST
  • Kad bi poredali ove nijanse od najsvijetlije do najtamnije: Revlon CS 110 / Catrice EST 005 / Catrice AMP 010
  • Kad bi ih poredali od "naj-mat" (?) tj. najtrajnijeg do najmanje...:  Revlon CS / Catrice AMP / Catrice EST
  • Kad bi ih poredali po stupnju prekrivanja: Revlon CS / Catrice EST / Catrice AMP
  • Kad bih morala reći koji mi je najdraži ili koji (po mom mišljenju) meni najbolje izgleda na licu: Catrice AMP / Revlon CS / Catrice EST
  • koliko sam čitala po drugim blogovima, AMP drugima ne oksidira i oksidiranje ne ovisi o puderu nego tipu kože, tako da ako se odlučite kupiti neki od Catriceovih, prvo u drogeriji probajte na čeljusti malo pudera i odite do prozora s ogledalcem i pričajte nekoliko minuta pa vidite

Ovo ponavljam u zadnje vrijeme stalno, al' imajte na umu kod ovakvih slika gdje pokazujem swatcheve na ruci da je boja mog tena jako svijetla i da je boja mojih ruku, tj. tijela, još svijetlija (kao i svima uostalom, jer je lice otkriveno cijelu godinu, a tijelo ne).

Po swatchevima se vidi da se niti jedna od ovih nijansa ne stapa s bojom moje ruke, što nije slučaj s licem (na svu sreću, jer da mi treba još svijetliji puder, što je NEMOGUĆE, poludjela bih vjerojatno ili bila albino hahaha). Istu stvar ste mogli vidjeti u ovom postu (LINK) gdje pokazujem swatcheve baza za sjenilo na ruci :P
Dakle, AMP 010 je najtamniji od ova 3, a Revlon CS najsvijetliji.



Meni je AMP draži jer izgleda prirodno i lijepo na koži i nekako sam se navikla na njega.

On ne prekrije baš sve sve na licu 100%, i ipak mi nije idealan nijansom, ali mi se jako sviđa kako izgleda na licu i zato ga volim najviše od ova 3.
Na 2.mjestu bi mi bio Colorstay, iako ga u posljednje vrijeme nosim češće, pošto mi treba više prekrivanja, da dugo traje i da se ne brinem oko oksidiranja.
Zapravo, Colorstay mi je postao najdraži za preko dana (zbog nijanse) ili izlaske (zbog trajnosti i matiranja), a AMP za popodne ili navečer ili za faks.

Još ne znam za koje prigode mi je EST najbolji. Njega imam i koristim najkraće i još uvijek ga isprobavam. Za sada znam da mi je draži tokom hladnijih dana i da mi se sviđa nanositi ga s MUR beauty blenderom. S Body&Soul BB-om mi nije tako dobro kao s MUR-ovim (kad već spominjem beauty blender spužvice, napisat ću jednom post o spužvicama koje sam do sada probala). S kistom je ok, al mi ostaju one "crte" po nosu i oko njega... dok s BB-om daje jako lijep izgled licu.


* Trajnost sam mjerila s puderom u kamenu preko tekućeg jer to tako uvijek radim i smatram da to tako treba biti.
Puder u kamenu ne služi samo za matiranje već za fiksiranje pudera i da rumenilo/bronzer/highlighter ne izgledaju patchy i flekavo na licu, jer kada nanesete puder u kamenu njime zapravo fiksirate onaj "mokri" dio podloge i tako se sve ostalo što dolazi na lice ljepše i finije nanosi i blenda.
Samo što to nažalost mnoge cure ne kuže i tvrde da im ne treba puder u kamenu ili da im se to ne sviđa jer im "isušuje kožu", "ističe bore" ili pak "ne znaju čemu to služi" (ima i takvih, da).
Ako netko ima suhu kožu lica, još mogu shvatiti da ne želi puder u kamenu, ali masn(ij)oj i mješovitoj koži to itekako treba da šminka ostane postojana.


Dakle:
  • (baza/primer) 
  • tekući puder (ili BB/CC/DD/tonirana krema)
  • korektor (tekući, u sticku, kremasti, kamuflažni...)
  • (tekuće/kremasto rumenilo/bronzer i/ili highlighter/iluminator)
  • puder u kamenu/prahu
  • rumenilo/bronzer/highlighter u kamenu/prahu
  • (fiksator)
Ako nešto od ovoga preskočite to je ok, bitno da prvo ide tekući/kremasti proizvodi pa nakon njih oni u kamenu/prahu.
Ako trebate dobar matirajući puder u kamenu, mogu Vam preporučiti Catrice Prime&Fine Mattifying Waterproof puder u kamenu koji je VRH VRHOVA među matirajućim/fiksirajućim/kamenim puderima i isplati se svaka lipa od tiih 41.90kn koliko košta i nastavit ću ga kupovati dokle god ga ima kod nas!
Lagan na koži, nema brašnastog izgleda lica, dobro matira, ... nemam zamjerke :)
Trebate ga!!!




Kako Vam se svidio post?

Jeste li probali ove pudere, i ako da, kakvi su Vaši dojmovi?

Ima li netko da mu se ne sviđaju (ako da, zbog čega)?

Pišite mi....



Ivana :*



* Sastav, popis nijansi i riječ proizvođača uzeti odavde, odavde i odavde.

Broj komentara: 15:

  1. Super recenzija i stvarno si se jako potrudila! Imam prva dva i zadovoljna sam :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se za Catrice Prime&fine Waterproof, odličan je :)

    Ja imam Revlon u nijansi Buff (svijetla kao Ivory ali žutog podtona) i potpisujem da je odličan puder.
    Nisam probala ostale, ali mislim da bi mi mogao odgovarati ovaj Even skin tone :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ono kaj smo jučer pričale za sastav - evo priložila sam ga, pa pošto kužiš kaj ti ne paše sad možeš i vidjet ;)
      Buff mi isto odgovara. Nije 100% boja mog lica i vrata, ali lijepo izgleda, super pokrije crvenilo zbog tog žutog tona i manje sam blijeda s njim nego s Ivory-jem. Nisam ih još probala miješat, ali vjerujem da bi mi i to pasalo ako su mi obje nijanse dobre (ako omjer Ivory naspram Buff bude recimo 6:4) :)

      Izbriši
  3. Odlična recenzija, stvarno sve pohvale. Jako si detaljno i razumljivo opisala. Ja želim probati Revlonov puder, ali verziju za suhu kožu, nadam se da je dobar kao i ovaj. Nedavno kada sam gledala da ga kupim, bila sam oduševljena koliko nijansi ima da bi na kraju shvatila da od one koju želim, postoji samo tester.
    Voljela bih vidjeti kako puderi iz nadolazećih recenzija izgledaju na licu. Ukoliko prihvaćaš prijedloge :)
    Pozdrav, Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))
      Što se tiče verzije za suhu kožu, čula sam da su nijanse mrvu tamnije nego kod verzije za masnu kožu.
      Stela Sequin je pisala o tome kako mora kupovati verziju za masnu kožu (a ima normalnu do suhu) jer joj treba najsvijetlija moguća nijansa. Vjerojatno samo taj dan kad si naišla u Muller nisi imala sreće, pa dođi drugi dan i bit će nijanse ;)
      Svakako ću za nadolazeće recenzije staviti slike lica jer su to puderi koji su novi kod nas (Rimmel) ili kojih nema kod nas pa se ne piše o njima (CoverGirl) ili malo skuplji pa se netko jako dvoumi oko kupnje (MAC).
      Također, kad kupim MAC-ov SFF usporedit ću ga s Revlon-ovim Colorstay jer imaju sličnosti, a navodno Colorstay ima sličnosti s CoverGirl 3-u-1 puderom pa bih mogla uključiti i njega :D
      Možda kasnije dodam i slike za ovaj post jednom pa ću napisati na fejs ako se to desi. Ali trenutno mi je nije do slikanja :/

      Izbriši
  4. Super si ovo napisala.
    Svaka čast.
    Razmišljam o kupnji Catrice pudera.
    Ja imam dosta svijetlu put Al bas ono.. i zato mislim da bi mi ovaj odgovarao. A i cijena mu je ok.
    No već imam dva pudera otvorena tako da.. ovaj će morati pričekati kupnju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Kupnji kojeg Catrice pudera? :)
      Ako si jako svijetla kao ja tako da ti ništa drugo iz drogerija ne odgovara nijansom svakako probaj ove.
      Ako ti odgovaraju Max Factor, L'Oreal, Bourjois, Maybelline, Catrice Nude Illusion ili Velvet Finish itd - onda nisi nisi presvijetla, i pretpostavljam da bi među Catrice puderima koristila nijanse 010, 015 ili 020 (030 ljeti ako uspiješ pocrniti).
      Meni odgovara Max Factorov Skin Luminizer nijansom, ali pošto ona oksidira, naglašava mi suhe dijelove, a masni se brzo zamaste - pa to opet nije puder za mene...
      Nemoraš se brinut jer su ti 2 pudera otvorena, neće se oni pokvariti, osim ako su ti odgovoreni čitavu godinu već ;)

      Izbriši
    2. EST 005.
      Ma koristim Bourjois i L'Oreal ali mrvicu su mi tamniji. Ne prestrašno ali ja mislim da jesu.
      Ni preko ljeta nisam nešto tamna ali i tad se ne Šminkam puno.
      Ma nisu tako puno otvoreni, Bourjois od 12 mj a L'Oreal od prošlog mjeseca.

      Izbriši
  5. AMP imam i super je. I meni oksidira u zadnje vrijeme preko dana kad je vani vruce. Mislila sam da si umisljam jer su svi pisali da ne oksidira ali eto ocito jest :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam to mislila (#HighFive ^^) i čudila se k'o pura dreku jer kad sam otkrila ovaj puder i tek ga počela koristiti (pred kraj 2013.) nisam imala taj problem i stapao mi se s kožom.

      Izbriši
  6. Svaka čast, ovo si baš studiozno napisala. :) Meni je Colorstay generalno težak, aloi za neke prilike kad trebam jače prekrivanje dobro dođe. Inače ga volim miksati s drugim puderima. Ova dva Catrice su mi super, oba ih volim i baš si ih dobro opisala. Oksidiranje bih zakonom ukinula. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) :*
      Cijelu noć sam pisala i razmišljala o tome baš kao da je seminar za faks hahaha :D
      Još sam se bojala da ne izostavim nešto jako bitno :P
      S kojim puderima ti se Colorstay dobro miksa? Možda i ja probam...
      Također bih zabranila oksidiranje! Sjećaš se kad smo čule na eventu prije 2 godine da ako puder oksidira odmah mora u smeće? xD

      Izbriši
  7. Gdje si kupila pumpicu za Revlon Colorstay?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve piše u postu, samo treba pažljivo čitati.

      Izbriši