utorak, 12. travnja 2016.

Z palete (1.dio): kako sam se snašla s depotiranjem :)


Kupnja Z paleta je bila nešto što sam jaaaako dugo odgađala jer su skupe, jer nisam znala depotirati niti imala kog žicat da mi to napravi i jer je uvijek bilo nešto drugo na što bih spiskala novce.
Onda smo se Mirna s Pale Canvas i ja fino udružile i napravile narudžbu.

Palete su stigle za manje od 2 tjedna (ako se dobro sjećam, za 12 dana) i bila sam presretna kad sam otvorila kutiju :)))
Super stvar je što se uz svaku paletu dobije vrećica s okruglim i četvrtastim magnetićima za pan-ove koji nisu magnetizirani ili s kojih ne uspijete ostrugati svo ljepilo).



Z palete sam poželjela nakon što ih vidjela u videima Martine s Beauty&Mess i na mnogo slika kod Blanke, te u videima yt-erice Emily Noel. Pošto posjedujem mnogo paleta, ovakvo nešto mi je poput čistog zlata za imati!
Ako niste još upoznati sa Z paletama, bacite oko na Blankin post o njima - LINK

Zamislite samo hrpicu random rumenila u košaricama, po par od svakog brenda, i kada se ujutro spremate nekamo morate prevrtati svaku od tih glupih plastičnih ambalaža da vidite koji je broj ili ime nijanse i da se odlučite što ćete namaljati na sebe. Mrzim te plastične ambalaže!
Ne jer su plastične nego jer ih je tako mnogo bilo kod mene u ladici i kad padnu se tako lako unište i pohabaju da su mi se zgadile već.

Ja volim kombinirati sjenila. Mat sjenila poput onih iz Avon palete Mocha Latte mogu nositi svaki dan i to mi je najkorištenija paletica. Na svakoj Avon paleti (na poleđini) piše ima nijanse.
Ali ja imam njih puno i uopće nije bitno što na poleđini piše ime palete kad ja moram kopati među paletama da se odlučim s kojom ću se šminkati taj dan....
Ja nisam vizažistica i moj razlog za kupnju Z paleta nije da lakše putujem s paletama, već da makar (meni) prividno smanjim količinu šminke u ladici.

Sad pogledajte ovu dolje sliku:

Što nisam depotirala ili bacila, to sam poklonila ili prodala.

I tak... razmišljam ja koje bih Z palete uzela i odlučim se one koje su mi najljepše - crna, leopard i zebra. Čak sam unaprijed isplanirala što će u kojoj stajati:
- u crnoj će biti ili sva mono sjenila ili sve Avon palete
- u leopard će biti sve 3 MUR Iconic palete (ako stanu)
- u zebrastoj će biti sva rumenila

* ako bih naručila 4 palete, 4. bi bila crna i u nju bi išlo kolko god Sleek sjenila stane.

Ja sam zamislila da to na kraju izgleda ovako kao kod Blanke:
(Izvor: instagram @anatomique )

Predivno, zar ne? :)
Izračunala sam da mi u 1 veliku Z paletu stanu 3 cijele Sleek palete i još 3-4 sjenila iz 4., a pošto ih ja imam 5, samo za Sleek palete bi mi trebale 2 velke Z palete.
Međutim, odlučila sam uopće ne depotirati Sleek palete jer sam čula da lako pucaju i mogu se uništiti i pri opreznom pokušaju, tako da ću umjesto toga palete koje imaju strgane poklopce (Au Naturel i Oh So Special i Storm) nastojati potrošiti čim prije i samo paziti na ambalažu kada ih ponovno kupim.

Također sam odlučila da neke palete neću depotirati jer su lijepe ambalaže ili mi palete same po sebi odgovaraju dovoljno da ih nemam potrebe kombinirati s još nekom - MUR Iconic 2, IHM Naked Chocolate, MUR Iconic Pro 2, MUR Flawless Matte, Freedom Audacious Mattes i Maybelline The Nudes).

Crna Z paleta




U crnu Z paletu sam stavila sjenila iz Avon paleta Au Naturale, Smoke and Fog (fali nijansa 3), Tranquility (fale nijanse 2 i 4), i Glow Teal.
Tu su trebale ići i Smoky Plums i Modern Romance, ali Smoky Plums mi se raspala u procesu, a Modern Romance odgađam depotirati jer je njena ambalaža nekim čudom čvršća od ostalih i neda se slomiti.

Da bi depotirali Avon True Color Quad palete trebate ih najprije slomiti napola.
To se radi tako da otvorite paletu i umetnete nešto kao najmanji mogući šrafciger između onog dijela palete gdje bude aplikator i ruba paletei mrdate dok ne bude skroz zabijen nutra da odvojite dovoljno da se može umetnuti nož. Ja sam koristila nož za mazanje da se ne porežem kakva sam šeprtlja....
Da bolje shvatite evo jedan tutorial gdje možete vidjeti kak se to radi - LINK

Ja sam umjesto na šparetu, s upaljećem ili peglom za kosu koristila svijeću.
Onaj dio palete koji nisam taj čas grijala da izvadima pan, tamo bih primila. I bila sam jako oprezna.
I da niste inače nespretni trebate biti oprezni kod depotiranja jer se lako možete opeči.

Ovo svjetlucavo bijelo sjenilo je Catrice Absolute Eye mono sjenilo u nijansi 860 The Beauty and The Beige, a dolje lijevo su sjenila iz Wet n Wild palete Comfort Zone


Leopard Z paleta




Ovdje se nalaze:
  • sjenila iz Makeup Revolution Iconic paleta 1 i 3 (dupeovi za UD Naked i Naked 3)
  • Catrice Velvet Matt mono sjenila u nijansama 010 Vanillaty Fair i 020 Pink-up Girls

MUR palete nije teško depotirati, ali traje jako dugo jer za svako od 12 sjenila u paleti treba grijati i raditi to polako. Malo sam se zanijela čak i skoro zapalila jednu jer sam dugo grijala al sam reagirala na vrijeme. Kao i Avon palete, MUR treba slomiti na dva dijela i onda grijati onaj dio u kojem su panovi. Nisam uspjela oguliti svo ljepilo s panova pa su mi jako dobro došle one magnetizirane naljepnice. Po 2 sjenila iz palete sam zalijepila na 1 četvrtastu naljepnicu i onda u Z paletu.
Neka sjenila sam bacila, zato ih u Z paleti nema 24, nego 21.

Catrice Velvet Matt sjenila je najlakše depotirati. Jako sam kratko morala grijati, i sjenila su skoro pa sama ispala van. Nisam morala dugo guliti ljepilo.


Zebra Z paleta


Ovdje se nalaze skoro sva moja rumenila:

  • Catrice rumenilo iz LE Graphic Grace
  • Catrice Multi-Matt rumenilo 010 Love, Rosie!
  • Catrice Defining Blush rumenila 090 Mandy-rine i 020 Rose Royce
  • Aura rumenila 212  Cotton Candy i 211 Vintage Peach
  • Maybelline Face Studio rumenila 40 Pink Amber i 60 Cosmopolitan
Jedina rumenila koja ovdje nisam stavila su Sleek rumenila Pixie Pink i Suede - iz istog razloga kao i palete, nisam htjela riskirati da ih slomim jer je ambalaža prečvrsta.

Aurina rumenila su bila prvo što sam stavila u Z palete. Njih nisam morala depotirati nego su panovi sami ispali iz ambalaže jednom (na FB ste mogli vidjeti o tome).
Maybelline rumenila također nisam depotirala, već sam im potrgala poklopce i nožem malo mrdala simo-tamo i pan se napola odvojio (ima jako puno ljepila pa se nije odmah dalo izvaditi). 
Btw, ako kupite Maybelline Face Studio rumenila imajte na umu da se malo čudno otvaraju - poklopac se podigne i okrene u smjeru suprotnom od kazaljke na satu. Ja sam isprve dizala gore i nije išlo...pa evo, da znate...

Catrice rumenila je bilo lako depotirati kao i mono sjenila.
Prvo sam skinula naljepnice, otvorila rumenila i držala za poklopac iznad svijeće. 
Kad skinete naljepnice možete vidjeti je li ljepilo točno na sredini ili malo više sa strane i onda namjestite da je plamen točno ispod ljepila. Rumenila je trebalo duže grijati nego sjenila.
Kad je zadnji palete otopio i nastao kružić, kroz njega sam gurnula najdeblji mali šrafciger koji sam imala i samo pogurnula pan da padne na stol.
Nije se ništa oštetilo.





Jako mi je zgodno imati (skoro) sva rumenila na jednom mjestu. Kao DIY paleta rumenila!
A o sjenilima da i ne pričam, odmah izgleda kao da imam manje šminke.
Žao mi je što nisam slikala smeće nakon depotiranja da vidite sve te slomljene palete i poklopce kad sam bila gotova.
Znam da ću sigurno jednog dana kupiti još Z paleta, ali ne tako skoro jer em koštaju, em trenutno nemam što staviti u njih. Planiram kupiti 8 MUR i 14 Freedom mono sjenila i 3 Wet n Wild trio paletice pa će to zauzeti sigurno 2 velike Z palete....  bolje da pričekam da se skupi još toga za depotiranje onda.... nije da mi fali sjenila :D

Za kraj, evo par videa o tome kako se depotira pošto ne mogu riječima dovoljno pokazati kao video:







Za one hrabre, evo 1 tutorial za depotiranje Sleek paleta bez korištenja topline:




U 2. postu o Z paletama će biti swatchevi svih sjenila i rumenila
 u njima i moji kratki dojmovi o istima. 


Ivana :)




* Molim Vas da se sudržite od komentara poput "Što će ti toliko šminke" i sl.
Tnx

Broj komentara: 10:

  1. Super si to napravila! I držim ti
    palčeve da imaš još više šminke ;) luda djevojko, pa kako možeš ni pomislit da je imaš previše :P
    Pametno si se odlučila za Sleek palete jer sam ja u svakoj uništila barem jednu nijansu prilikom vađenja! Sigurnije su tamo di jesu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) <3
      Ja ne mislim da imam previše, ali ima ljudi koji komentiraju blogericama kako imaju previše i drže prodike pa ono...
      napisala sam to unaprijed jer mi se to ne čita :D
      Kad se svako malo skupi nešto što mi više ne odgovara/više mi se ne sviđa/slabo koristim ja to prodam ili poklonim pa si nešto novo kupim :D

      Izbriši
  2. Meni su Z palete najdraže jer imaš sve na jednom mjestu.a i puno je urednije..ovako imaš 1 ili 2 palete, a ne njih 10 koje ti zauzimaju brdo prostora..ja sam pokušala deportirati Morphe N35 paletu i nisam uspjela...sva sjenila su mi pukla osim jednog..sad uglavnom skupljam panove, i to MUG,MORPHE,MAC,MAKE UP FAKTORY.
    planiram si uzeti još jednu da skupim i rumenila...hahaha.. Ma nikad kraja tome

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlakše ti je depotirati one jadne, jeftine plastične ambalaže kao Essence i Catrice mada im sjenila nisu baš nešto...
      Prije sam voljela Catrice paletice i mono sjenila, a onda sam probala Sleek i Makeup Revolution i shvatila kolko sam u krivu. Ja ću krajem ljeta ili na jesen uzeti još 2 ili 3 velike Z paleta za nova MUR i Freedom mono sjenila koja si želim s Pink Pande (imaš na Wush Listi sličice pa možeš vidjeti koja). Jako dobra sjenila. Naručila sam 2 MUR mono za probu i super su mi. Trebao je ići post u četvrtak ali slike su ispale loše pa moram ponoviti...
      MUG sjenila su mi zgodna, ali mi je puno 50kn po 1 sjenilu :/
      A MAC sjenila su mi precjenjena. Ima 2-3 dobre nijanse, glitteri su predivni, ali kod MAC-a su po meni puderi i ruževi najbolja investicija. :D

      Izbriši
  3. Jako si se dobro snašla s depotiranjem, svaka čast! :D
    Ja sam očito malo smotana za to. Kiko i Sleek sjenila su grozna za depotiranje, pucaju koliko god da sam bila pažljiva :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D <3
      Sleek sjenila nemoj, bolje ne risikirat da ne puknu. Nisu skupa kao HE, ali nije 85-98kn (ovisi odakle naručuješ) sam tak za novu paletu. Recimo da si kupila novu novcatu Sleek i odmah ju ideš depotirat i razbije se...pa užas....
      Kiko sjenila još nisam probala, ali možda budem jednog dana :)

      Izbriši
  4. Ma najbolje je sve na jednom mjestu. Meni ne smetaju male ambalaže, ali se pravi gužva koja nije potrebna na stolu za šminkanje. Svejedno mislim da su precijenjene malo, zato ja uskoro pravim svoju za par dolara, biti ce, nadam se, i neki post o tome. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. WoW, DIY Z paleta :O
      Svakako, napiši post ako uspije :)

      Izbriši
  5. I ja razmišljam o Z paletama već neko vrijeme, ali ne da bih depotirala palete već da bih na jedno mjesto stavila sva mono sjenila i rumenila :)
    Zebra mi je predivna ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pošto i ti imaš puno šminke, vjerujem da ćeš se prepoditi sa Z paletama i da će makeup kutak biti uredniji ;))
      Ja trenutno imam samo 2 mono sjenila koja su mi stigla u četvrtak, i nisu još u Z paleti, od MUR (Finally... i Hung Up). Odlična su i želim još 21 nijansu od MUR i 14 od Freedom. :D
      Tu si svako malo slažem popis u obliku sličica i ažuriram kad nešto kupim ili se predomislim oko kupnje, jer tako najlakše pratim kolko i na što trošim - http://tourdebeautyblog.blogspot.hr/p/wish-list.html :)

      Izbriši