petak, 13. svibnja 2016.

Avon Hidrokolor Perfectly Matte ruževi [recenzija]


U jednom od prošlih postova pričala sam Vam o Extra Lasting ruževima, a danas ću Vam pokazati 5 nijansi iz Hidrokolor Perfectly Matte linije koje imam.




Hidrokolor Perfectly Matte linija je 2. do sad mat linija ruževa u Avonu.
Avon je već imao prije jednu mat liniju ruževa koja je bila jako hvaljena, ali su ju nažalost povukli, i kasnije uveli ovu. Nisam probala ruževe iz te prošle linije pa Vam ne mogu napraviti usporedbu.
Nijansu Adoring Love* sam dobila od Avona na recenziju, ali sam čekala da kupim ostalih 4 koje mi se sviđaju da budu zajedno u postu.



Najprije nekoliko informacija:

  • Ruževi dolaze u prekrasnom mat crnom pakiranju koje je na dodir kao da je od kože. Poklopac je na vrhu proziran, a na dnu se nalazi naljepnica s imenom nijanse.
  • Kao i svi Avon proizvodi, zaštićeni su folijom.
  • Kod zatvaranja se čuje "klik"
  • U ponudi je 15 nijansi,a trenutna cijena im je 39kn. (LINK na aktualni katalog)
  • Cijena ovih ruževa obično varira - 25kn/29kn/35kn ili 39kn.
  • Količina je 3.6grama, a rok trajanja ne piše (ali u prosjeku je rok trajanja ruža godinu dana).

Avon za ove ruževe kaže:
"Mat efekt i hidratacija
Baršunasti ruž za usne pruža potpunu pokrivnost, mat efekt i hidratizira usne!"

Nijanse koje imam su:

  • Pure Pink - svijetla roza nijansa za koju sam mislila da će mi biti svijetla i isprati me u licu jer mi inače svijetli ruževi ne stoje, ali ovo je baš dobra nijansa roze boje za koju mislim da će svima pristajati. Idealna "za svaki dan" i sve makeup lookove, pogotovo ako je naglasak na očima. Za ovu nijansu sam dobila komentar od jedne osobe da je "boja hrenovke"! Za mene je ovo zagasita nude pinky nijansa.
  • Adoring Love* - krasna zagasita "proljetno-ljetna" roza. Ovo je jedini rozi ruž u mojoj kolekciji i jednig koji nije hladnog tona.. Podsjeća me na nijansu Freida iz L'Oreal Pure Reds kolekcije, ali ova nijansa je toplija. Ovo je jedna od onih nijansi koje "podignu" svaki look i uz koje Vam je dovoljno tek malo šminke i spremni ste za van, Ako ste navikli na nudače, ova će Vam nijansa možda biti preupadljiva, ali nije loše imati pokoju takvu. 
  • Ruby Kiss - svijetlija jarka hladna crvena nijansa. Najviše volim hladne crvene (zapravo, jedino hladne!). Ova nijansa je za mene nosiva nijansa crvene za preko dana jer nije pretamna.
  • Red Supreme - tamnija verzija Ruby Kiss, rekla bih neutralna i svečana, prava "klasična crvena".
  • Berry Blast - vjerojatno najprodavanija nijansa u ovoj liniji! Krasna boja vina za koju sam mislila da će biti više ljubičasta,..
Kod Rosande s Art Of Beauty možete vidjeti sve nijanse (LINK)

Prije kupnje ovih (ili bilo kojih drugih Avon) ruževa savjetujem Vam da naručite testere kako biste bili sigurni da će Vam nijanse pristajati. Koštaju samo 1.70kn, a isplatit će Vas se.






Moji dojmovi:

Već pri otvaranju ruževa osjeti se blag i slatkast miris koji podsjeća na slatkiše i gumene bombone. Meni se ne sviđa kad ruževi imaju miris i pogotovo kad miriši ovako slatko pa mi je drago što miris brzo ispari i ne osjeća se na usnama.

Kremasti su i jako se fino nanose.
Pigmentacija je jako dobra i ne treba Vam 2-3 nanosa da prekriju usne.

Ugodni su na usnama, nećete ih osjetiti, i neće Vam dodatno isušivati usne, međutim, svijetlije nijanse kao AuNaturale (zadnja slika sa swatchevima) ili Pure Pink bi mogle istaknuti suhoću usana, što je čest slučaj sa svijeltim mat nijansama. Ako imate jako suhe usne kao i ja, preporučam Vam piling prije nanošenja mat ruževa i malo balzama.

Što se tiče trajnosti, tu sam se iznenadila jer nisam imala neka očekivanja.
Tamnije nijanse traju dulje od svijetlijih i nakon par otisala na čaši na usnama ostaje stain.
Preživjet će bilo koje piće, manje jelo, ali ništa masno kao firnetti ili McDonald's (osim ako jaaako pazite). Tamnije nijanse će se preslikati na čašu/šalicu i swatch tamnijih nijansi se teže pere s ruke. Sve nijanse se lako uklanjanju s usana micelarnom ili dvofaznim skidačem.

Voljela bih da su se u liniji našle i mauve i smečkaste nijanse. :)


Swatchevi:





na suncu





Jeste li već probali Avonove mat ruževe? Dojmovi?


Ivana *





* PR uzorak

3 komentara:

  1. Jesam. Imam Splendidly Fuchsia I Vibrant Melon.
    I još 4 testera sam uzela u nijansama: Petal Pink, Royal Peony, Garden Rose, Poppy Pink.
    Naravno- sve su to neke roskaste boje. Narucila sam testere od svih nijansi(osim nude) ali nažalost, dobila sam samo te 4.
    Ali dobro.
    Ja sam zadovoljna Ruževima.
    Vibrant Melon me posebno iznenadio. Nisam Mislila da će mi pristajati ali super je. Volim ga nositi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mrak nijanse, sve do jedne mi se sviđaju :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicne nijanse imas! Ja najvolim Berry Blast :)

    OdgovoriIzbriši