ponedjeljak, 16. svibnja 2016.

Makeup Revolution Iconic Pro ruž Liberty Matte (MAC Heroine dupe?)



Danas Vam želim samo ukratko predstaviti novitet u mojoj kolekciji, prekrasan Makeup Revolution ruž Liberty Matte iz Iconic Pro linije.


Neću puno duljiti, već sam pisala o Iconic Pro ruževima OVDJE, pa ću samo poniviti najvažnije:

Cijena ruža je 37.90kn i možete ga kupiti preko Pink Panda stranice.

Količina: 3.2 g

Sastav: 
Paraffinum Liquidum, Polybutene, Ethylhexyl Palmitate, Cera Carnauba, Cera Microcristallina, Candelilla Cera, Propylparaben, BHT, Parfum. 
+/-: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 15985, CI 45410, CI 45380, CI 42090.

Za potpunu pigmentaciju trebate proći 2x ružem preko usana.
Ruž je mat, ali ugodan na usnama, neće ih isušiti i ne treba Vam lipliner prije (osim ako nemate neku od ovih nijansi).
Ruževi iz Iconic Pro linije imaju blagi miris vanilije.

Trajnost je solidna samo jer se radi o mat nijansi. Kod sjajnih nijansi iz Iconic Pro linije trajnost je ok samo ako ako prethodno usne ispunite olovkom (u tom slučaju će eventualno preživjeti piće), dok se mat ruževi ponašaju bolje i mogu preživjeti i manje jelo (ostat će stain).






Navodno, sve nijanse u Iconic Pro liniji su dupeovi za neke od MAC-ovih.
Liberty Matte je navodno dupe za Heroine (Matte linija).

Pošto ja za sada još ne posjedujem MAC-ov Heroine, prilažem sliku s jednog stranog bloga da vidite:

Lijevo MUR, desno MAC

Ako je suditi po slici, Liberty Matte u sebi ima više roze, dok je Heroine hladniji.
Ja sam probala oba i mogu reći da na meni izgledaju gotovo identično.
Razlika je u teksturi, trajnosti, mazivosti i naravno - cijeni (MAC ruž košta 150kn).

Heroine je svakako na mojoj Wish Listi i čim ga kupim napravit ću usporedbu :)





Jeste li već probali MUR Iconic Pro ruževe?
Dojmovi?


Ivana :*









Broj komentara: 5:

  1. Ovo nije nijansa koju bih ja nosila, no baš ću pogledati ove ruževe i uzeti koji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj si na Pink Pandi i MUR Rose Gold kolekciju ruževa ;)

      Izbriši
  2. Baš mi je drago da si napisala ovaj post, ja imam isti MUR ruž i baš sam se pitala da li je dupe za neki Mac, jer me ambalaža podsjetila na njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je super kako MUR ima proizvode koji su skoro svi dupeovi za neke skupe brandove :)

      Izbriši
  3. Isprva je strašan, ali imala sam ga na usnama kada sam bila na Avon božićnom partyju i divan je

    OdgovoriIzbriši