utorak, 17. svibnja 2016.

Makeup Revolution mono sjenila "Finally..." i "Hung Up"



Pozdrav svima

Danas ću Vam ispričati malo o MUR mono sjelimima.
Vjerujem da ste se već načitali recenzija Makeup Revolution paleta, ali kod nas se slabo piše o ovim malcima. Ja inače nisam neki fan mono sjenila jer do sada baš i nisam nailazila na kvalitetna mono sjenila.
Dobra su mi Catrice Velvet Matt.
Makeup Geek su jaaako hvaljena, ali probala sam samo 1 i na temelju 1 ne mogu donijeti zaključak općenito o MUG sjenilima, tako da, dok ja ne probam, meni su naj Catrice Velvet Matt i ova. :)

Pošto MUR mono sjenila koštaju 14.90kn, što je ok cijena za mono sjenilo, u rangu Essencea recimo, a imaju krasan izbor nijansi, proučila sam recenzije i našla na ovaj video sa swatchevima skoro svih nijansi.


Za početak sam se odlučila na 2 nijanse (iako mi ih je puno zapelo za oko):


HUNG UP je mat nijansa čija boja je nešto između taupe i mauve.
Super za pregib kapka, a ne izgleda loše ni kao sjenilo za konture (samo za izrazito rozi podton). Na licu daje malo crvenkasti ton kao Nyx-ovo Taupe rumenilo.

FINALLY... je svijetla shimmer nijansa, kao boja šampanjca, za koju sam otkrila da je prekrasan highlighter! Izgleda lijepo i na kapcima, i u kutu oka, i ispod obrva u maloj količini, i kao highlighter.

Zamislite, highlighter za 15kn!


Za mono sjenila su dosta velika.
Oba mi stanu u ruku (inače imam male šake al ipak, ova mono sjenila su veća nego neka drogerijska).
Količina sjenila je 2.3grama (inače je neki prosjek 1-3 grama).

Kad zatvorite ambalažu sjenila čuje se klik i škljocne. Baš zgodno. :)







Swatch - bez baze, jednim potezom prsta, na dnevnom svjetlu:

Mislila sam da bi Hung Up moglo biti dobra zamjena za nijansu Milky iz I Heart Makeup palete Naked Chocolate (KLIK za recenziju), pa sam swatchala Milky, Hung Up i 2 mat nijanse iz MUR Iconic 3 palete (duplići za nijanse Limit i Nooner iz UD Naked 3).

Hung Up više sliči nijansi 7 iz MUR Iconic 3 ("Nooner") nego Milky.
Nadam se da ću ubrzo naći dobar dupe za Milky jer mi se ta nijansa brzo troši :D


Ukratko:
+ simpatična, čvrsta i praktična ambalaža
+ fina tekstura
+ lako se blendaju
+ dobra pigmentacija (s bazom još bolja)
+ nisu skupa

- mat nijansa Hung Up se trusi - po meni zanemarivo


Milim da su ova sjenila dosta dobra i sigurno ću nabaviti još nijansi i MUR i Freedom mono sjenila:


Za tu cijenu nećete naći bolja mono sjenila.

3 ova mono sjenila koštaju kao npr. Iconic paleta sjenila, ali za one koji nisu fanovi paleta (ima i takvih) dobro dođe imat koje mono sjenilo. Ili makar sjenilo za konture. Ili highlighter.

Ima zbilja super izbor nijansi (čak 1 duochrome ljubičasto i u MUR i Freedom ponudi!!!)






Ivana :)



Broj komentara: 5:

  1. Hung up je totalno moja nijansa! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ISUSE BOŽE, ne mogu vjerovati da nisam vidjela Hung Up sjenilo kao za konturiranje, a ono neko drugo MUR mono sam koristila za to #fail. Kupujem, obe nijanse 100%. Hvala puno na odličnom postu, moram priznati da sam ostala u šoku. Nijanse su baš po mom ukusu! :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo pazi jer možda može izgledati crvenkasto na različitim tonovima kože - pogledaj zadnju sliku ;)

      Izbriši
    2. Po meni te nijanse stvarno dobro izgledaju na svijetloj koži, te tamno svie sa crvenakstim podtonom. :D

      Izbriši