petak, 6. svibnja 2016.

Svijetle nijanse tekućih pudera (usporedba nijansi): Revlon, Rimmel, Catrice, CoverGirl, Maybelline, Max Factor,...


Hej hej

Danas Vam pišem o puderima opet, ali ovog puta nije recenzija u pitanju, ali će biti swatchevi i slike pudera na licu. Dakle, skupilo mi se dosta pudera od kojih mi malo koja nijansa zbilja paše, i baš sam kupila 2 nova od kojih mi je 1 pretaman, pa prije nego neki završe u Blog sale-u, ide post u kojem ćete vidjeti kako neki svijetli(ji) puderi izgledaju jedan pored drugog.
Kao osoba jako svijetle puti, volim čitati recenzije pudera najviše od osoba sa sličnom bojom kože, pa možda nekome ovo dobro dođe. :)

Ovaj post će (za razliku od prethodnog) imat malo teksta, a puno slika. 

Samo za usporedbu ovdje ću Vam staviti 4 slike iz prijašnjih postova gdje možete vidjeti kako izgledaju neke najsvijetlije nijanse drugih pudera:





Nijansa 020 Cameo od Maybelline Superstay Better Skin pudera je najsvijetlija kod nas, ali vani postoje još 2 nijanse (005 Light Beige i 010 Light Ivory).
Maybelline Fit Me kod nas prodaje nijanse 120 Classic Ivory pod najsvijetliju, ali postoje još 2 prije nje (115 Ivory i 105 Natural Ivory koja nija na slici).

Max Factor je kod nas doveo nijansu 40 Light Ivory (Skin Luminizer), no postoji i još svijetlija 33 Crystal Beige.
Nažalost, Max Factor nije uvezo k nama najsvijetlije nijanse 3u1 Facfinity i Match Perfection pudera koje bih baš voljela probati.

Iz Catricea su uvezli sve nijanse i k nama dođe sve što i u Njemačkoj. :)
Za Oriflame nemam informaciju da li k nama dolaze sve nijanse. To je kataloška prodaja i to je pak malo drukčije pa detaljnije neću ulaziti....

(sorry što nije slika dovoljno oštra)


Ove možete vidjeti kako izgledaju 3 pudera koje trenutno koristim jedan do drugog. Pisala sam već o njima (link pred kraj posta).
Revlon je roziji od ova 2, EST je žutiji naspram ovih (ali sam po sebi je neutralan), dok je AMP neutralnog podtona a pored ova 2 izgleda malo sivo na licu.





Jučer mi je stigao Rimmelov Lasting Finish 25Hr tekući puder u nijansi 010 Light Porcelain.
Rimmel je nedavno opet stigao u Hrvatsku, ali najsvijetlija nijansa pudera koja se može kupiti kod nas je 103 True Ivory (u svim linijama koliko znam).


Evo kako izgledaju Rimmeova i Revlonova najsvijetlija nijansa jedna kraj druge:


Revlonova nijansa 110 Ivory koja je inače rozog podtona, pored još rozijeg Rimmelovog pudera izgleda žuto. Wow.


#ThatAkwardMoment kad nađeš nijansu još svijetliju od najsvijetlije koju si mogla i stapa ti se :O

Danas mi je stigao CoverGirl puder 3u1 Outlast Stay Fabulous (primer, puder, korektor; slično kao Max Factor 3u1 Facefinity) u nijansi 810. 
Rekoh, aj' da konačno i to probam. Razočaranje na kvadrat!
1. zato jer mi je nijansa pretamna, i 2. zato jer nisam istražila prije toga i vidla da ta nijansa nije najsvijetlija već 2.najsvijetlija u ponudi, ali kako mi se čini, ni najsvijetlija nijansa mi nebi odgovarala. I oskidira mi. 


Nadala sam se da će mi biti dobar, jer osim s Max Factor Facefinity (čije najsv. nijanse kod nas nema), uspoređivali su ga MAC SFF-om i Revlon Colorstay-jem.
Nijansa 810 je u principu isti ton kao Catrice Even Skin Tone 005 Even Ivory samo malo tamnija.


I evo kako izgleda na licu:


S obzirom na to da mi nijansa ne odgovara ne znam kakvog smisla ima recenzirati ga kada ga ne mogu nositi u javnosti.

Rimmelov puder me jako ugodno iznenadio i ako mi se  svidi i po svim drugim kriterijima koje imam, zamijenit će Catrice-ov EST u Mojih Top3 jer mi on u zadnje vrijeme stalno oksidira.



OVDJE možete pročitati o Mojih Top 3 tekućih pudera
(Catrice All Matt Plus, Revlon Colorstay, Catrice Even Skin Tone)


OVDJE možete pročitati recenziju Max Factor Skin Luminizer tekućeg pudera u nijansi 40 Light Ivory


OVDJE možete pročitati recenziju Soraya CC kreme u nijansi Light




Ivana :*



Broj komentara: 6:

  1. Ja sam isto ful blijeda i teško kad nađem odgovarajuću nijansu pudera. Za sad nemam favorita među tekućim puderima što zbog boje koja mi ne odgovara, što zbog činjenice da mi gotovo svaki puder kojeg probam, tjera kožu da se još više masti. Rađe koristim bb kremu, a puder samo kad moram i to u kombinaciji s puderom u kamenu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. BB krema pogotovo nema kod nas da su svijetle (nažalost).

      Nije puder to zbog čega ti se koža masti, već drugi faktori, a tekući se puder i treba koristiti (uvijek) s puderom u kamenu.
      Puder u kamenu ne služi samo za matiranje već za fiksiranje pudera i da rumenilo/bronzer/highlighter ne izgledaju patchy i flekavo na licu, jer kada naneseš puder u kamenu njime zapravo fiksiraš onaj "mokri" dio podloge i tako se sve ostalo što dolazi na lice ljepše i finije nanosi i blenda.
      Samo što to nažalost mnoge cure ne kuže i tvrde da im ne treba puder u kamenu ili da im se to ne sviđa jer im "isušuje kožu" (glupost), "ističe bore" (krivo ga nanose) ili pak "ne znaju čemu to služi" (zamisli!).
      Pa se čude "kao pura dreku" kad nanose tekući puder rukama i samo stave rumenilo, kako im rumenilo izgleda kroz dan flekavo, ružno, i nejednako, a puder nestao s T zone i gdje god da su dirale rukama lice...
      Ah...

      Nego, ako koristiš neku BB kremu koja se može kupiti kod nas u Hrvatskoj u drogerijama onda i nisi baš toliko svijetla, tj. ne kao ja, i imaš sreće jer bar imaš neki izbor kod kupovine. :)
      Koju to BB kremu koristiš?

      Izbriši
  2. Bas bi htjela probati Catrice even skin puder jer sam citala da ima svijtla nijansa kakva bi mi odgavarala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti od srca za ovaj post. Nikad dosta swatcheva svijetlih pudera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga što me čitaš i na lijepom komentaru :) <3

      Izbriši
  4. Prijedlog - Artdeco Rich Treatment Foundation u nijansi 28 light porcelain. Najsvjetliji na koji sam naisla.
    Nije za masnu kozu, ali mozda citaju cure sa normalnom ili suhom kozom. :)
    Ja imam mjesovitu kozu i kad ga fiksiram sa cuvenim Catrice puderom u kamenu, nemam problema sa prosijavanjem.

    OdgovoriIzbriši