subota, 9. srpnja 2016.

Freedom Pro highlighter Diffused [recenzija]


Nedavno sam na Facebook stranici objavila fotku svih svojih highlightera pa sam dobila upit kakav je Freedom highlighter. Zato Vam danas donosim post o njemu. Iako nije razvikan kao Makeup Revolution highlighteri, ovaj malac je dobar highlighter i zgodan za imati u svojoj kolekciji.



Na Pink Pandi u Freedom Pro liniji možete naći 4 nijanse highlightera:

Ja sam dobila nijansu Diffused koja mi se uz Brighten najviše sviđa. Najviše volim roze i peachy highlightere, a one zlatne, žute i srebrno-bijele ne preferiram jer s njima djelujem čudno ili... umjetno (?)

Izgled highlightera me podsjeća na Essence mono sjenila kojih više nema u prodaji. Imala su taj reljefni izbočeni oblik, ali tekstura je sasvim suprotna. Diffused ima na dodir baršunastu i meku teksturu, pigmentacija je dobra, a što ga više koristite to više gubi ovaj lijepi oblik koji ima kad je nov...




Količina highlightera je 7.5 grama, a rok trajanja 12 mjeseci.
Ambalaža je ista kao kod svih MUR highlightera osim što je poklopac ravan s gornje strane, dok je kod MUR onako malo izbočen i okrugao, i što je kod Freedom čvršća. 
Kod zatvaranja se čuje "klik".

Sastav: Mica, Talc, Dimethicone, Nylon 12,Magnesium Aluminum Silicate, Methylparaben, Propylparaben

Diffused highlighter me dosta podsjeća na highlighter o kojem Vam još nisam pisala, ali je moj najdraži highlighter* - srčeko Goddess of Faith iz linije Goddess of Love brenda I Heart Makeup
(*EDIT: 1 od 2 naj - drugi bi bio Peachy Pink Kisses od IHM) - rozog tona, gotovo da je dupe.
Zato sam ih swatchala jednog do drugog da vidite sličnost :)


Swatch: Lijevo - Goddess of Faith, desno - Diffused


Na licu nisu ovako rozi kao na 1.slici, više kao na 2.
Morate priznati - prekrasni su :D

Pošto je Freedom highlighter suptilniji od IHM, a opet dovoljno pigmentiran da se na licu vidi taj sjaj, mislim da je odličan za preko dana. Osobno, preko dana preferiram blaže highlightere (ili izaći bez njih) jer mi se sviđa kada se na suncu vide šljokice.

Freedom highlightere možete kupiti na Pink Pandi po cijeni od 37.90kn.

Recenziju Makeup Revolution (Pink Lights) i IHM highlightera (Iced Hearts, Goddess of Love) možete pročitati OVDJE



*proizvod je ustupljen na recenziju, ali zadržavam pravo iskrenog mišljenja kod pisanja

1 komentar:

  1. brighten i glow mi se sviđaju :D
    općenito, highlightere koristim minimalno- stavim ali ništa previše. :D

    OdgovoriIzbriši