ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

[MINI RECENZIJA] - Olival SunSOS losion za nakon sunčanja



Jučer sam bila na moru, onako "spontano" da se malo okupamo i tak...
Pošto se nisam sunčala skoro 5 godina i bila na moru već 2 godine, SPF koristim samo na licu i vratu (u obliku fluida, ne krema) i ne mažem se pretjerano jer ne provodim mnogo vremena van kuće ako je jako sunčano i vruće...
Odlučila sam nositi veliku bijelu majicu na plaži da u tih par sati ne izgorim i da se ne moram previše mazati (ne zbog lijenosti nego jer ne volim te masne kreme za sunčanje kojima treba vječnost da se upiju, a nisam još našla za kupiti neki brzo upijajući fluid s SPF-om za tijelo koji nije skup).

U ono malo vremena što sam provela kupajući se sam izgorila u licu, a na ramenima dok sam hodala do/od plaže i na ručak u majici s otvorenim ramenima...
Nisam izgorila jako, ali ipak jesam i sva sreća pa sam doma imala hrpu proizvoda za nakon sunčanja, prije sunčanja itd. među kojima je bio ovaj Olival Cosmetics losion za nakon sunčanja koji sam obilno namazala na lice, vrat, ramena i ruke.




I prošlo preko noći! Doslovce. Danas više nigdje nisam crvena, samo su mi ostale pjegice (jer ih uvijek dobim malo više nakon izlaganja suncu).
Vjerujem da svi jako dobro znate da se treba mazat sa (što višim) SPF prije izlaganja suncu i paziti (pogotovo ako ste jako svijetle puti) pa nema potrebe da pišem o tome, ali ako želite nešto za nakon sunčanja ovo Vam je super 
Ne treba mu dugo se upije, osjećaj na koži je ugodan, zbilja umiruje kožu i opekline brzo (brže) prođu.
 



Nema komentara:

Objavi komentar