ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

Must have proizvodi za ljeto [preparativa]


U prošlom postu sam Vam ukratko ispričala o losionu za nakon sunčanje s kojim sam jako zadovoljna i koji me doslovce preko noći riješio opeklina.
Današnji post je o favoritima ljeta gdje ću Vam ispričati o preparativnoj kozmetici koju sam najviše voljela ovog ljeta, a pišem ga zajedno sa sestrom koja je tamnije puti, voli se sunčati i brzo pocrni, pa je stoga mogla isprobati proizvode za ubrzano tamnjenje.

T. je na moru provela oko 2 tjedna, a ja samo 1 dan. Nažalost, meni je i pola dana dosta da izgorim i zato koristim proizvode s SPF 50. Nisam još probala pekmeze i ulja za ubrzano tamnjenje jer se ne preporučaju za ovakve kao ja, no T. jest pa će dio posta biti posvećen tome.


Krenimo s proizvodima za lice...

Moja koža je masna i problematična, a jako je teško naći proizvode za njegu svijetle kože koja se jako masti i koja je sklona prištićima, jer su mi kreme uglavnom preteške i začepe mi pore, a fludi/serumi/losioni koji matiraju i imaju SPF 50 su skupi.


Prije nekoliko mjeseci dobila sam na testiranje malu tubicu Paula's Choice Resist Youth-Extending matirajućeg fluida (15ml) čija full size verzija košta 248.68kn (60ml). Ovo je najbolji proizvod s matirajućim efektom i SPF-om koji sam do sada probala. Prije njega sam koristila Eucerin Sun Fluid SPF50+ i on mi se trusio s lica nakon par sati i ostavljao čudan finish na koži, a ni miris baš nije bio ugodan. Košta 140kn što je prihvatljivija cijena od Paula's Choice fluida, ali nažalost, ne odgovara mi kao ovaj.
Paula's Choice fluid, kako kaže web stranica:
  • Omogućuje laganu zaštitu od sunca širokoga spektra
  • Sprečava znakove starenja, uključujući bore i smeđe mrlje
  • Smanjuje pore i stimulira proizvodnju kolagena 
Nisam računala točno koliko sati traje mat efekt, ali dugo traje. Mislim da je ovaj fluid odličan i kao podloga za šminkanje i za prije izlaska jer super matira. Baš zato što mi se toliko sviđa definitivno ću kad tad kupiti ful size verziju.


Uriage Hyseac 3-REGUL matirajuća krema mi je veliko otkriće! Namijenjena je masnoj koži sklonoj aknama.
Koristim ju uglavnom navečer ili nakon temeljitijeg čišćenja lica, i kad negdje izlazim iz kuće jer super matira. Lagana je poput fluida, brzo se upija i ne isušuje kožu.
Iz Uriaga kažu kako ova krema ima protuupalno djelovanje, smanjuje lučenje sebuma, regulira mikrofloru kože, sužava pore i matira, lagana je i brzo se upija. Što se tiče smanjivanja pora nisam to primijetila, ali ova krema zaista popravi stanje kože. Svakog mjeseca u vrijeme PMS-a moje lice bude katastrofa, puno potkožnjaka, a s miteserima imam uvijek problema. Mitesere mi do sada ništa riješilo (osim istiskivanja :/ ), no sve ostale gadosti po face se brže riješe s ovim.
Kada potrošim ovu tubicu kupit ću istu kremu s SPF-om jer Hyseac linija ima jako dobre proizvode (dobra mi je Uriage Hyseac micelarna otopina).


Eveline Pure Control SOS matirajuća krema je moj i T.-in zajednički favorit. Ovo nam je objema bila prva matirajuća krema. Da moram birat Top drogerijske preparativne proizvode ova bi išla u Top 5. Košta 23kn, a pošto je drogerijska može se kupiti i za manje kad su akcije u Kozmu i Bipi.
Matira dobro. Ne kao Uriage ili Paula's Choice, ali za kremu od 20ak kuna bi bilo čudno da radi sve kao "bogom dana".  Trošim ju više zimi nego ljeti, jer se zimi manje mastim.


Encian Neven krema je pravo malo čudo. Mogu reći i multipraktik.

Koristim ju kada želim da sitni ožiljci od istikivanja prištića, ili male ranice brže prođu, nakon depilacije, ako mi je koža nadražena (kada sam prehlađena pa puno pušem nos koža oko nosa se počne guliti i bude nadražena), za opekline na licu i sl.
Ne koristim je kao hidratantu kremu na cijelom licu.
Košta 12.90kn i može se kupiti u apotekama i Mulleru. Odlična stvar!


Što se tiče proizvoda za tijelo...

Nisam tip za "mazalice" (mrzim tu riječ btw) za tijelo. Moja koža tijela nije nimalo suha osim na laktovima i dlanovima, ali laktove namažem kremom za ruke. Zbog toga su kod mene mlijeka/losioni/kreme i sl za tijelo zapostavljeni. Ovo Garnier mlijeko za tijelo je T. kupila i od onda samo njega koristi, a ja ga u posljednje vrijeme maznem nakon brijanja nogu i namažem na koljena. Meni je ok, ne treba mu dugo da se upije, a pošto ja inače ne koristim takve stvari meni je ovo bitno. Koža bude mekana i manja je vjerojatnost da pojave oni sitni prištići nakon brijanja.


Afrodita Sun Care Sensitive krema s SPF 30 mi iskreno nije nešto. Masna je i teška, al za 1 dan na moru - who cares. Ima zaštitu, radi pos'o. Ako niste jako masni i imate čist ten mogla bi Vam biti super. Ja sam ju koristila i na tijelu.


Ovaj losion za sunčanje se doslovce izlizao od korištenja, al ipak prilažem sliku. :D
Garnier Ambre Solaire losion s SPF 30 je T. nosila na more i koristila svaki dan.
"Prošo sito i rešeto samnom"
Taman sutra ide po novo pakiranje. Lagan je, hidratantan i brzo se upija. I meni se svidio.


O ovom Olival SunSOS losionu za sunčanje sam ukratko pisala ovdje - LINK.


To što je netko tamniji ne znači da se ne mora mazati prije sunčanja i da baš nikad neće izgoriti.
T. je sklona bržem tamnjenju i odlučila je probati pekmeze i ulja za brže tamnjenje. Većina tih ulja ne sadrži nikakvu SPF zaštitu pa je jednom prilikom malo izgorila.
Ovo Garnier ulje u spreju sadrži SPF20 i već ga skoro pola fali. Također se izlizalo već....
Ako želite koristiti ulja za brže tamnjenje bez zaštite svakako prije njih nanesite neki proizvod za zaštitom.


Proizvodi za tijelo na hrpi:


I eto, to bi bili naši ljetni favoriti što se tiče preparative.


Što ste Vi najviše koristili ovog ljeta? :)

Pišite mi :*

Ivana


Nema komentara:

Objavi komentar