subota, 3. rujna 2016.

Moja Sleek makeup kolekcija


Drage moje

Kako je jučer odjeknula vijest o dolasku Sleek Makeup brenda u hrvatske Mullere, mislim da ne znam kad sam zadnji put bila tako uzbuđena. Ni dolazak MAC-a ni The Balm-a mi nije bio ovako uzbudljiv!
Svi koji me redovito pratite i čitate znate da su mi od sve šminke najdraže palete sjenila, i to ni više ni manje nego upravo Sleekove. Također, najdraža rumenila su mi od Sleeka.

Stoga Vam danas tipkam post o svojoj trenutnoj Sleek makeup kolekciji.
Kažem "trenutnoj" jer kao i svaki pravi makeup junkie stalno nešto novo kupujem :)





Plan mi je bio da ovog mjeseca kupim 2 limited edition palete (Goodnight Sweetheart i Nordic Skies), ali one nažalost nisu stigle u Zagreb i ne zna hoće li Mulleri kod nas dobivati limitirane kolekcije, ali s vremenom će im stići sve od preostalog asortimana.
(Ako Vas zanima kako izgleda polica u Mulleru ili cijene javite mi se u inbox na Facebook stranici)



Za početak nekoliko bitnih informacija:
1. Sleek palete sjenila na službenoj web stranici (kada se preračuna u kune) koštaju 75kn.
Na Pink Pandi koštaju 98.90kn.
U Mulleru koštaju 85.90kn.
Sleek rumenila u Mulleru koštaju 54.90kn, na Pink Pandi 51.90kn, a na službenoj web stranici također oko 50kn. Znači to je sve tu negdje.
2. U Mulleru su postavljeni testeri u obliku ladica kao za Catrice tako da sve palete sjenila, rumenila, contour palete itd možet swatchati. Pliz pliz pliz nemojte biti nekulturne seljačine i dirati proizvode jer će to netko kupiti kasnije i to nije lijepo.
Sleek je jako poznat brend pa također imate milijune recenzija i youtube videa na internetu.
3. Muller je u isto vrijeme doveo Sleek u Njemačku i Hrvatsku, što je za svaku pohvalu!
Inače nam dosta brendova dođe sa zakašnjenjem, ali sa Sleekom to nije bio slučaj. Svaka čast!


E sad, o nekim Sleek proizvodima sam već pisala pa evo mali podsjetnik:


Trenutno posjedujem 14 Sleek proizvoda:
✿ 8 paleta sjenila - Au Naturel, Oh So Special, Storm, Vintage Romance, Original, A New Day, Calm Before The Storm (LE), Supernova (LE)
✿ 3 rumenila - Pixie Pink, Suede, Life's A Peach
✿ 2 Blush by 3 palete rumenila - Sugar i Lace
✿ 1 contour duo - Contour Kit Light





Da Vam budem iskrena, iako su Sleek mat ruževi i tekući ruževi, tekući iluminatori, CC kreme i dr. proizvodi dosta poznati kao jako dobri i kvalitetni mene oni ne privlače jer takve stvari inače ne koristim ili sam našla neke koji mi se više sviđaju.
Sleekovi kompaktni proizvodi u kamenu su se meni pokazali jako dobrima, ako ne i najboljima, ovisno o čemu točno pričamo.

Kad je riječ o sjenilima - nema mi boljih.
Volim i neutralne i šarene palete. Bitno mi je da paleta ima što više nijansi koje znam da ću iskoristiti.
Nosim skoro sve boje tako da nisam baš izbirljiva što se toga tiče.
Od shimmerastih i glitterastih najviše volim zlatne, plave, ljubičaste, brončane, bakrene i šampanjac nijanse, dok kod mat nijansi volim razne verzije smeđih, taupe, sivih, mauve, ljubičastih.
Sleek ima najpigmentiraju crnu mat nijansu koja se ponavlja u većini paleta.

Volim dobru bijelu mat nijansu za ispod obrva - za to mi je naj nijansa Nougat iz Au Naturel (moglo bi se reći za nju "boja ljuske jajeta".
Ako trebam sjenilo koje je idealno kao prijelazna nijansa sa svim bojama to je definitivno nijansa Cappuccino iz Au Naturel, ili The Mail iz Oh So Special ili Calm Before The Storm iz Storm - te dvije čak mogu biti za naglašavanje pregiba
Ako volite zlatne nijanse mogle bi Vam se svidjeti palete Storm (nijanse Sand Storm i Thunder Storm) i Vintage Romance (nijanse Meet in Madrid i Cort in Cannes)
Volite šarene i mat nijanse? - V1
Volite neutralne i tamne mat nijanse? - V2
Volite roskaste, a neutralne nijanse? - Oh So Special.

Stvarno ima "za svakoga ponešto". :D


Original i A New Day sam tek kupila, ali Original sliči na pola Oh So Special, a na pola Calm Before The Storm, dok A New Day izgleda kao idealna paleta za neutralne i neupadljive lookove.
Ima čak 6 mat nijansi i već vidim da ću nju najviše koristiti.
Jedva čekam da potrošim Au Naturel jer je strgana i nemrem je više gledat takvu kolko me ta ambalaža živcira. Probala sam ju depotirati kao i Oh So Special, ali ovoj se ambalaža baš neda razvojiti, tko da sam odustala (inače, strgala mi se pri padu sa stolice dok sam fotkala za jedan post, ne pri depotiranju - depotiranje ovih paleta nije tako strašno kao što sam mislila).


 Vintage Romance / Calm Before The Storm / Supernova
Storm / Original / A New Day
Au Naturel / Oh So Special


  Vintage Romance / Calm Before The Storm / Supernova
Storm / Original / A New Day
Au Naturel / Oh So Special

  Vintage Romance / Calm Before The Storm / Supernova
Storm / Original / A New Day
Au Naturel / Oh So Special

  Vintage Romance / Calm Before The Storm 
Storm / Original 


  Calm Before The Storm / Supernova
Original / A New Day


Storm / Original
Au Naturel



Oh So Special 



Vintage Romance


Storm 



Au Naturel


Original


Calm Before The Storm



Supernova


 A New Day


Ako Vam se sviđa neka limited edition paleta sjenila, nemojte se dugo premišljati kao ja jer će biti "proš'o voz". Par mjeseci sam razmišljala hoću il neću kupiti Force of Nature (koja sliči V2 i to je valjda najdulje da sam je neka paleeta bila u prodaji a LE) i kad sam baš krenula naručiti - nema više, gotovo! Zato, ne razmišljajte predugo.

Force of Nature vs. V2 (izvor slike)


A sada da Vam pokažem svoje Sleek proizvode za lice :)


Contour Kit - Light
rumenila Pixie Pink, Suede, Life's A Peach
Blush by 3 rumenila Sugar i Lace

Contour Kit - Light
rumenila Pixie Pink, Suede, Life's A Peach
Blush by 3 rumenila Sugar i Lace

Mislim da mi je prvo Sleek rumenilo bilo Pomegranate, tamo negdje u proljeće prošle godine...
Boja je predivna, duboka tamna boja šipka sa sitnim sitnim rozim šljokicama.
Nažalost, nije mi lijepo stajao. Bio je pretaman ili prepigmentiran za bijelu mene, a shimmer u rumenilo mi je samo dodatno naglašavao široke pore. Brzo sam ga proslijedila dalje i odlučila probati mat rumenila.

2. rumenilo koje sam kupila bilo je Life's A Peach - krasna, jako pigmentirana breskvasta nijansa.
Bila sam oduševljena pigmentacijom i trajnošću, ali sam mislila kako t boja nije za mene jer sam uvijek nosila samo roza rumenila, stoga sam ga proslijedila dalje.
Kasnije sam se navikla na peachy tonove i shvatila da mi stoje, odlučila da ga ipak žalim imati i nositi pa kupila ponovo. :)

Pixie Pink sam ulovila "second hand" na Kozmetičkom hreliću za 30ak kuna.
Na Pink Pandi je u to vrijeme uvijek bio rasprodan i baš se potrefilo...
Hladna mat roza nijansa s kojom ako pretjeram izgledam kao "prava puca sa sela" kako mi je jedna osoba rekla. Ovu nijansu preferiram nositi u zimsko doba. Ne znam zašto, ali za ljeto više volim toplije tonove...

Suede je nijansa koju najviše trošim! Nadmašila je sva rumenila koja imam.
Neutralna ciglasta mat nijansa, za koju sam isprve doumila dal da ju kupim ili ne, jer je na nekim slikama djelovala kao bronzer, a tko nosi bronzer umjesto rumenila, jel?
Ovo je THE nijansa koja paše uz sve. SVE!
Za njoj posešem kad se spremam brzinski jer nemrem pogriješiti s nijansom koja paše uz sve. :D

rumenila Pixie Pink, Suede, Life's A Peach
Blush by 3 rumenila Sugar i Lace

Blush by 3 palete rumenila su zgodna i praktična ako želite imati više nijansi pri ruci.
Koštaju oko 100kn inače. To je kao da platite 2 "mono" Sleek rumenila, a dobijete 1 gratis.
Ja sam ova dva tria dobila za 50kn (svaki) preko Krpica.
Sugar mi djeluje kao jesenska, a Lace kao ljetna paleta.
Princip je sličan - dva 2 mat rumenila i 1 shimmer. Ima Sleek u ponudi i palete rumenila gdje su sva 3 mat ili kremasta.

Prve 2 nijanse u Sugar paleti su kad ih swatchate zapravo slične, iako na prvu to tako ne djeluje.
Razlika je naravno u finishu, jer srednja nijansa ima zlatni shimmer.
3. nijansa je mat i neutralna, slična Suede, ali najslabije pigmentirana i malo patchy - da se riješiti s pravim kistom i laganim nanošenjem.
Ovu paletu slabo koristim jer mi prve 2 nijanse ne stoje nikako, eventualno 3. uzmem tu i tamo... al meni je ta nijansa nešto između Suede i Life's a Peach tako da se češće sjetim uzet jednu od tih.

Srednja nijansa u Lace paleti je kao Rose Gold rumenilo koje se može kupiti zasebno, ali malo toplije.
Ista situacija je i ako kupite Face Form - Face Form u nijansi Fair ima Rose Gold rumenilo koje je više narančasto, a Face Form u nijansi Light ima Rose Gold rumenilo koje je više rozo pri swatchanju. 
Inače nisam fan shimmer rumenila jer mi shimmer samo naglasi nepravilnosti na licu.
Imam 2 Aurina rumenila koja imaju blagi shimmer koji se jedna vidi i to mi čak može proći, ali u Sleek rumenilima je shimmer jako krupan...

Blush by 3 rumenila Sugar i Lace

Mono ili Blush by 3 Sleek rumenila - sva su dobra. 
Pigmentacija je super (morate samo paziti pri nanošenju ako imate "težu ruku" da ne pretjerate jer ćete teško popraviti), trajnost odlična (na mojoj masnoj koži ova rumenila najdulje traju), super se blendaju...


Rumenila na okupu...

 rumenila Pixie Pink, Suede, Life's A Peach
Blush by 3 rumenila Sugar i Lace


Htjela sam neki bronzer za koji ću biti sigurna da će dugo trajati tokom dana, ne izblijediti, i koji će se lako blendati. Ovaj Contour Kit je super omjer cijene i kvalitete. 
Cijena mu je 65kn i dobijete mat bronzer i highlighter boje šampanjca.
Ima za birati više nijansi, moja je Light.

Nijansa je zbilja ok za svijetle tonove, ali morate imati odgovarajući kist.
Meni su se najboljim pokazati kopija Real Techniques Contour kista (LINK) i Jessup kosi kist s e-baya (LINK). Možete probati i s Bipinim kistom za rumenilo.
Jako dobar proizvod.
Ako ću baš cjepidlačiti rekla bih da mi je na 2. mjestu, dok je na 1. The Balm Bahama Mama (jer je nijansa malo više smeđa i bolje se blenda).
Highlighter slabo koristim, ali je isto dobar. Ovaj contour kit mkožete koristiti i kao sjenila ako idete nekamo na put pa da nosite manjite stvari, ili ako kao ja često radite stvari u zadnji čas pa dio šminke ubacite u torbi i dovršavate u vožnji. :)

Contour Kit - Light

Ako Vas zanimaju dobre recenzije i swatchevi Sleek proizvoda, svakako pogledajte blogove Le Makeup Freak (LINK), Sara's Magical World (LINK) i Anatomy of Beauty (LINK). :)


I za kraj, da Vam pokažem što se od Sleek proizvoda nalazi na mojoj wish listi :)


To je to.

Ako ste probali ili koristite Sleek proizvode pišite mi u komentare. :)

Ivana :*

Broj komentara: 10:

  1. Ja imam 5 paleta i planiram uzeti još koju, nadam se da će Goodnight Sweetheart doći na PP jer mi je divna >3 zatim 7 , rumenila, jedan trio, tri kontur kita, tekuće ruževe i dvije palete highlightera koje su mi jučer stigle i predivne su <3 Sleek stvarno ima divne proizvode i baš mi je drago da su došli i kod nas, iako ću ih ja i dalje morati naručivati s PP jer u Viroviticu ziher neće doći :)
    Tvoja kolekcija je odlična i sad si nahvalila to Suede rumenilo pa mi dođe da ga uzmem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek se možeš dogovoriti s nekom frendicom iz Virovitice ili Stelom da skupa naručite s Pink Pande ili da Vam netko pošalje iz Zagreba pa podijelite trošak poštarine. :)
      Napiši i ti post sa svojom kolekcijom :D
      Suede je zakon! Voljela bih da Sleek ima i nijansu koja je neutralna prljavo roza (mat naravno) i kao duplić nijanse Naked Rose od Illamasque.
      I da napravi paletu koja je neutralna, kompletno mat, i da su svih 12 sjenila nešto kao UD Naked Basics 1+2 ali da više vuče na čokoladno nego mauve i sivo :)
      Nešto kao mix KVD Shade+Light, Sleek V2, UD Naked Basics, i I Heart Makeup Naked Chocolate, ali cijela mat :D

      Izbriši
  2. Ajme, koja kolekcija!! 😄
    I ja kontam da nece doci u Müller u Viroviticu, pa..
    Al dobro, kada budem išla u Osijek, tamo će sigurno biti.
    Nemam jos nista od njih, ali stignem kupiti.
    Ma samo da imam posao- imala bih svega..
    A ovako. Polako i pomalo kupovati. 😆

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Nije moja nastala prek' noći nego u zadnje 2 godine.
      Malo po malo i skupi. Ganjaj akcije na Pink Pandi!
      Prati blog sale-ove, mojekrpice.hr, Kozmetički hrelić. i sl. i eto, malo po malo... :)

      Izbriši
  3. WOW, zaista ti zavidim! Predobra ti je kolekcija! Odlicnoooo

    OdgovoriIzbriši
  4. moj najdrazi njihov proizvod je face form paleta i rumenilo rose gold jer vrh vrhova, to je rumenilo koje najcesce koristim i kada ne znam sta staviti na lice onda uzmem njega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prva na listi za kupiti: Storm! Jedva cekaaaam

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuuuu, ja sam odusevljena blago receno! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš se nasmejah na ono "nekulturne seljačine" :D Valjda će se ljudi jednom urazumiti bez diranja proizvoda kao što ne bi voleli da oni kupe isprobavan proizvod!
    Kolekcija ti je fantastična, meni se polomila Garden of Eden pa čekam da uzmem dobru Z paletu i krenem sve da depotujem :) Jedino nekad manjka pigmentacija mat senki ali metalik nijanse su pun pogodak! I rumenila su odlična isto, imala sam Antique, baš posebna nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivnu kolekciju imaš! Volim Sleek proizvode i nadam se da će uskoro stići i u Split.
    Imam njihovu paletu kremastih rumenila i 2 ruža s kojima sam jako zadovoljna

    OdgovoriIzbriši