ponedjeljak, 3. listopada 2016.

Essence "get picture ready!" brightening korektor [recenzija]


Vrijeme je za recenziju Essence noviteta! :)
S dolaskom novog asortimana na police naših drogerija stigla je i "get picture ready!" kolekcija od Essenca, pa Vam danas donosim recenziju "get picture ready!" korektora (u nastavku skraćeno - GPR! korektor).


Recenziju "get picture ready!" pudera pročitajte OVDJE




Što kažu iz Essencea:

"Get picture ready! brightening korektor

Prekrivanje. Tekstura s visokim prekrivanjem s nježno reflektirajućim pigmentima prekriva podočnjake za instant prekrasan ten. Jednostavna aplikacija zahvaljujući okrugloj spužvici aplikatora. Dostupan u dvije nijanse."

MPC = 25.90kn

Nijanse: 10 ivory, 20 nude






Korektor dolazi u tubici sa spužvastim aplikatorom na vrhu. 
Iz Essencea kažu da će spužvica pridonijeti boljem nanošenju, ali ne znam da l' itko nanosi korektor ovako... A nije ni higijenski. Bolje uzeti malo korektora na prst i prstom nanijeti pa izblendati.

Količina korektora je 8mL što je super! Rok trajanja je 6 mjeseci.

Sastav:
AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROGENATED POLYDECENE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CERA ALBA (BEESWAX), MAGNESIUM SULFATE, MICA, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, RETINYL PALMITATE, SODIUM HYALURONATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ASCORBYL PALMITATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINA, PHENOXYETHANOL, CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)



Postoje samo 2 nijanse od kojih je jedna rozog, a druga žutog podtona. 
Ovaj korektor je namijenjen posvjetljivanju područja ispod očiju i mislim da je zato izbor nijansi u redu. 
Najsvijetlija nijansa koja sam ja dobila je zaista svijetla i meni se stapa s bojom kože. 
Ni malo mi ne posvjetljuje područje oko očiju i prekrivanje mi se čini slabo. 
No, na mojoj sestri koja je bar 3 nijanse tamnija od mene ovaj korektor zaista posvjetljuje i čini razliku. Doduše, ne prekriva značajno, ali bar posvjetljuje.

Korektor se na prvu čini gust, ali je lagane teksture, nije težak i lako se razmazuje.

Koža mog lica je masna, ali moje okoloočno područje je suho tako da prije svakog šminkanja obavezno nanosim okoloočnu kremu.
Uz to, korektori mi se uvijek uvlače u linije ispod očiju tako da ga obavezno fikisram puderom u kamenu odmah nakon nanošenja.
Za potrebe recenzije sam probala korektor i bez fiksiranja - uvukao se za nekoliko minuta.
Obavezno fiksiranje! Obavezno.

Za nanošenje korektora nekad koristim kistove (e-bay mali buffing kist, RT Pointed Foundation kist, Essence kist za ruž), nekad Beauty Blender spužvicu, a nekad prste. 
Za GPR! korektor su mi se najbolje pokazali prsti jer spužvice uvijek popiju bar malo proizvoda, a ovaj korektor daje slabije prekrivanje.

Swatch na ruci:





Swatch izblendan Beauty blenderom:



Izgled na koži:



na 1.slici nemam šminke, na 2. su i puder i korektor get picture ready

GPR! puder (KLIK za recenziju) i korektor; dnevno svjetlo


Konačni dojam

Za nas jako svijetle puti ima jako mali izbor korektora, bili oni za prekrivanje nepravilnosti ili podočnjaka ili posvjetljivanje.
Ako niste jako svijetli kao ja, svakako probajte ovaj korektor, efekt bi mogao biti super!

Meni se uvlači i kada ga fiksiram i bez da ga fiksiram, stoga za mene nije najbolji izbor (a mislim da nije za one s dubljim linijama i borama ispod očiju)

Dobre strane:
- cijena
- izbor nijansi
- lako se nanosi i blenda
- ne oksidira
- ako volite lagano do srednje prekrivanje bit će Vam super
- ako niste jako svijetli ovaj korektor će Vam biti super za posvjetljivanje

Loše strane:
- ako volite jako prekrivanje neće Vam biti dobar
- uvlači se u bore i naglašava ih 
- ako imate suhu kožu mislim da nije najbolji izbor za Vas





Jeste li isprobali novi Essenceov puder?
Kako se Vama dopao?

Ivana :)





* proizvod je ustupljen na recenziju, ali zadržavam pravo iskrenog mišljenja kod pisanja

Broj komentara: 9:

  1. Imam ove proizvode ali ih još nisam probala. Korektor mi se čini ok i mislim da mi nijansa odgovara dok mi se puder čini previše težak za moju kožu lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitaj i recenziju pudera. Iznenadit ćeš se, stvarno nije težak.
      Javi dojmove kad ga probaš :D

      Izbriši
  2. Hm.. svjetla sam i to ono..
    Da ga ipak preskočim ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si tako jako svijetla da ti odgovara nijansa pudera GPR onda ti nijansa GPR korektora nije dovoljno svijetla. Korektor ako je namijenjen posvjetljivanju mora biti malo svijetliji od tona kože...
      Zamisli, prvi put izbace korektor koji ne oksidira i svijetao je, al' opet nije za najsvijetlije ljude! xD

      Izbriši
  3. baš si slatka!
    preskačem, jer mi je okoloočno kao sahara

    OdgovoriIzbriši
  4. Pročitala sam i recenziju pudera i preskačem oboje. S korektorima muku mučim, imam onako recimo to, nabore kože ispod očiju i svaki korektor mi se uvlači i sad ih kupujem i isprobavam ne bih li našla savršeni, ali još nisam našla :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Definitivno ću preskočiti oboje, iako sam baš namjeravala isprobati ovaj korektor, ali me ozbiljno odbija ovaj aplikator. :P

    CANDY MAKEUP GIRL

    OdgovoriIzbriši