ponedjeljak, 3. listopada 2016.

Essence "get picture ready!" cream-to-powder puder [recenzija]


Vrijeme je za recenziju Essence noviteta! :)
S dolaskom novog asortimana na police naših drogerija stigla je i "get picture ready!" kolekcija od Essenca, pa Vam danas donosim recenziju "get picture ready!" pudera (u nastavku skraćeno - GPR! puder).


Recenziju "get picture ready!" korektora pročitajte OVDJE



Što kažu iz Essencea:

" #nofilter! Novi kompaktni puder osigurava instant besprijekoran ten i završetak.
Zahvaljujući integriranoj spužvici i ogledalcu tekstura se lako nanosi i blenda.
Dostupan u četiri nijanse."

MPC = 34.90kn

Nijanse10 matt ivory, 20 matt nude, 30 matt vanillla, 40 matt honey




Puder dolazi u kompaktnoj plastičnoj ambalaži u čijem se poklopcu s unutrašnje strane nalazi malo ogledalce, a ispod pudera roza spužvica. Ambalaža je čvrsta i pri zatvaraju se čuje "klik".

Na naljepnici na poleđini piše rok trajanja (12 mjeseci), a količina pudera koja se dobije na poklopcu - 9 grama. Pošto se radi se o kremastom proizvodu mislim da je puder pametno potrošiti i u manje od godinu dana, npr. 6 mjeseci, a da ga koristite svakodnevno ionako biste ga brzo potrošili.

Sastav:
ETHYLHEXYL PALMITATE, ISOPROPYL LANOLATE, TALC, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, SILICA, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, OZOKERITE, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM POTASSIUM ALUMINIUM SILICATE, BHT, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Moj prvi susret s ovakvom vrstom pudera bio je kad sam prije koju godinu kupila Avonov Ideal Flawless 3u1 cream-to-powder puder koji je dolazio u (mislim) 5 nijansi.
Nisam bila zadovoljna s njim. 
Nijanse su bile katastrofa (više-manje sve narančaste, nema za jako svijetlu/tamnu put i nema za žuti i neutralni podton), puder nije izgledao lijepo na koži (isticao je suhe dijelove i pore), prebrzo bih se zamastila s njim, a cijena je bila oko 60kn, što je previše za to što dobijete.
Osim toga, tada sam uglavnom koristila prste pri šminkanju, a danas mi je to nezamislivo.
Eventualno nanesem bazu za sjenilo ili korektor ispod očiju prstima i to je to, s tim da nekad i to izbjegavam i uzmem kist. 
Essence puder sam odlučila probati kistom i Original Beauty blenderom, da vidim kako mi se više sviđa.


I tako, krenem ja isprobati GPR! puder, napravim prvi swatch na ruci, kad ono - stapa se! Šok i nevjerica! Puder je zapravo dovoljno svijetao za mene!

I sad dok ovo tipkam kak je super što je dovoljno svijetao sjetila se se swatcheva svih nijansi pri vrhu posta - najsvijetlija nijansa 10 je dovoljno svijetla, ali ako ste između nijanse 10 i 20, tamniji od 40 ili žutog podtona - preskočite ovaj puder. 
Nijanse 20 i 30 su dosta slične.
Ako se ste između nijansi 10 i 20, ali ne žutog podtona, možete nanijeti ovaj puder pa preko njega na rubove lica tamniji, ili jednostavno utopliti dijelove lica bronzerom koji inače koristite.
Ako Vam odgovara nijansa 20 nijansa 10 Vam može poslužiti kao korektor za posvjetljivanje ispod očiju.
Možda bi nama kojima odgovara nijansa 10 nijansa 30 bila ok kao kremasti bronzer...







Ako imate jako široke pore svakako će Vam prije ovog pudera trebati dobar primer
Ja koristim Maybelline Baby Skin silikonski primer koji ponekad stavim na čitavo lice, a ponekad samo na T zonu i obraze. On dobro matira lice, ali ja ga primarno koristim zbog pora, kako mi se tekući puderi nebi uvukli u pore i dodatno ih naglasili.

Spužvicu koja dođe uz ovaj puder je bolje iskoristiti za puder u kamenu (ako puder u kamenu inače nanosite spužvicom, a ne kistom). Lijepo od Essencea što je spužvica ukomponirana, ali neće dobro nanijeti ovaj puder. 

Ovaj se puder se može lijepo nanijeti i prstima, čak i bolje nego samo kistom, ali malo manje dobro nego beauty blenderom, ali meni se ne sviđa nanošenje pudera prstima.

Za nanošenje ovog pudera mi se najboljom pokazala kombinacija Jessup plosnatog kista iz Travel seta (ako nemate Jessup može poslužiti i Real Techniques Pointed foundation kist ili Essence plosnati kist minty zelene boje) i Beauty blendera.
Najprije prođem kistom lagano 2-3x po puderu pa u obliku crta nanesem puder na čelo, nos, obraze i bradu. Potom istim kistom razmažem po cijelom licu i razvučem po vratu, te uzmem Beauty Blender (prethodno navlažen) i njime tapkajući izblendam puder. 




Puder se lako nanosi i blenda
Nakon nanošenja primera i pudera, obavezno nanosim puder u kamenu (Catrice Prime&Fine Mattifying 010 Translucent). 


Swatch na ruci s plosnatim kistom:





Izblendano s Beauty Blenderom:



Možete vidjeti kako se puder odlično stopio s bojom moje ruke i izgleda kao da ništa nema na njoj!

Sada je vrijeme da Vam pokažem prekrivanje pudera i kako izgleda na licu:


na 1.slici nemam šminke, na 2. su i puder i korektor get picture ready


GPR! puder i korektor (KLIK za recenziju); dnevno svjetlo


Trajnost GPR pudera sam testirala isključivo s puderom u kamenu preko jer nikada ne nosim pudere bez da ih fiksiram.
Također, testirala sam GPR bez i sa primerom i kao što sam očekivala - s primerom mi se pokazao boljim. 
Nakon manje od sat vremena od nanošenja puder bi se uvukao u linije oko usana, oko nosnica i između obrva.
Na licu izdrži oko 2.5-3 sata i nakon toga je potrebno blotanje i prepudravanje.
Nisam ga nosila duže od 7-8 sati.

Zanimalo me kako bi se ponašao na suhoj koži pa sam ga probala nakon tuširanja kada mi je koža dehidrirana (jer se tuširam u jako toploj vodi), prije čega sam nanijela lagani serum umjesto matirajuće kreme. --- Nanosio se teže i nije lijepo izgledao, čak sam probala hidratantnim sprejem za lice dati malo dewy izgleda, ali nije pomoglo, koža je izgledala zategnuto i umorno.


Konačni dojam:


Super je što ovakav tip proizvoda možemo naći u drogerijama za zaista prihvatljivu cijenu.
Zaista praktičan puder. Može poslužiti kao puder, kao lagani korektor, a mislim da bi mogao i za posvjetljivanje i konturiranje.

Nije mi izazvao nikakve nepravilnosti na licu.

Mislim da bi ovaj puder odgovarao normalnoj, normalnoj do mješovitoj i mješovitoj koži, ali suhoj, jako suhoj, masnoj i "zreloj" nikako ne.
Na suhoj koži će istaknuti sve suhe dijelove, kao i bore, a na masnoj neće trajati bez češćih popravaka. Također, neće odgovarati jako problematičnoj koži i onima koje vole jako prekrivanje.

Dobre strane:
- cijena
- izbor nijansi
- lako se nanosi i blenda
- ne oksidira
- ako volite lagano do srednje prekrivanje bit će Vam super

Loše strane:
- izbor nijansi
- ako volite jako prekrivanje neće Vam biti dobar
- uvlači se u bore lica i naglašava ih
- ako imate suhu kožu mislim da nije najbolji izbor za Vas




Jeste li isprobali novi Essenceov puder?
Kako se Vama dopao?

Ivana :)





* proizvod je ustupljen na recenziju, ali zadržavam pravo iskrenog mišljenja kod pisanja

Broj komentara: 6:

  1. Pakiranje je presimpaticno, bas je slatko.
    I vec ga vidim u svojoj kolekciji u najtamnijoj nijansi kao bronzer, malo mi se cini pretopao ton za konturiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš pravo, pretopao je za konturiranje, budem ispravila gore... al svakako ga vidim kao tamniju nijansu uz rubove lica, evo kao kremasti bronzer :)
      Pošto nije težak i slabije je pigmentiran mislim da će se dati njime manevrirati kao bronzerom

      Izbriši
  2. Mislim da cu ga kupiti :)
    Meni treba najsvjetlija nijansa, znaci 010 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, za tebe je 10, 20 bi ti bila tamna :D

      Izbriši
    2. Uvijek najsvjetlije nijanse pudera i kupujem. A nekad mi i ta nijansa bude pretamna.. cak i ljeti.. xD

      Izbriši
  3. Meni se super čini, mislim da ću ga isprobati, mislim da br. nijanse 20. :/ :)

    OdgovoriIzbriši