utorak, 18. listopada 2016.

Event report: Hokejaši KHL MEDVEŠČAK održali svoj prvi beauty trening u Bipi kao uvod u Movember

Popularni zagrebački Medvjedi  iz KHL Medveščak  s veseljem su prihvatili poziv BIPE Hrvatska da se uključe u zajedničku suradnju, te da nadolazeće zimske mjesece i kupovinu u BIPU učine još zanimljivijom i sadržajnijom.
Medvjedi su ovom su prigodom uljepšali sebi i drugima dan, te su po prvi puta sudjelovali u jednom beauty treningu na kojem je glavna aktivnost bila uređivanje brade i brkova popularnih Medvjeda. 

redom s lijeva na desno: hokejaši  Medveščaka nakon beauty treninga u Bipi : Drew MacIntyre, Thomas Larkin, Nathan Perkovich

Poznati barber Marko Stanzl, frizer i brijač, te jedan od vlasnika Salona, poznatog  vintage frizerskog salona, tom se prigodom  pobrinuo za moderan i urbani stajling Medveščakovih hojekaša, uredio im je frizuru, a brkove i bradu učinio još atraktivnijima.

hokejaš Medveščaka Thomar Larkin i brijač Marko Stanzl

brijač Marko Stanzl i hokejaš Medveščaka Nathan Perkovich

hokejaš Medveščaka Drew MacIntyre i brijač Marko Stanzl

Nije tajna da Medvjedi i inače „zalutaju“ u BIPU kako bi obavili kupovinu potrebnih kozmetičkih potrepština i proizvoda.  
Tijekom nadolazećeg mjeseca studenog, poznatog i pod nazivom Movember u znak borbe protiv raka prostate,  Medvjedi i BIPA udružili su snage i zajedničkom suradnjom nastojat će potaknuti BIPINE kupce i vjerne posjetitelje i navijače Medvjeda na podizanje i jačanje svijesti o muškom zdravlju.

redom s lijeva na desno:  hokejaši Drew MacIntyre, Thomas Larkin, brijač Marko Stanzl, senior marketing manager Bipe Vida Rode, hokejaš Nathan Perkovich

redom s lijeva na desno: hokejaši Drew MacIntyre, Thomas Larkin, brijač Marko Stanzl, senior marketing manager Bipe Vida Rode, tajnica Hrvatske lige za borbu protiv raka Neda Ferenčić,  hokejaš Nathan Perkovich

Kako su hokejaši Medveščaka poznati po velikom srcu, suradnja BIPE i Medvjeda zapravo je prirodno savezništvo koje će BIPA Hrvatska i KHL Medveščak obilježiti nizom prigodnih akcija i prodajnih pogodnosti na svim BIPA prodajnim mjestima u Hrvatskoj.

 majica (humanitarna prodaja)

Tijekom studenog 2016. u svim BIPA drogerijama u Hrvatskoj naglasak će biti na humanitarnoj prodaji muških i ženskih majica s obilježjem KHL Medveščak, a dio prihoda od njihove prodaje bit će namijenjen Hrvatskoj ligi protiv raka prostate.
Također, svaki kupac koji tijekom studenog 2016. ostvari u BIPI kupnju iznad 100,00 kn bit će nagrađen
posebnom poklon kutijom u kojoj će se uz atraktivne beauty proizvode nalaziti i 2 gratis ulaznice za nadolazeće utakmice Medveščaka.

Gift kutija

U skladu s „brkatim studenim“ BIPA Hrvatska radosno očekuje i sve brkate kupce.  U znak dobrodošlice brkovima muškarci s brkovima imat će priliku u BIPI ostvariti 30% popusta na kupnju određenih proizvoda, a hokejaši Medveščaka  u studenom 2016. bit će i gosti u jednoj od  tv emisiji In look by BIPA (Nova TV) unutar koje će im brijač uređivati brkove.

BIPA Hrvatska poziva Vas da se uključite u akciju i pratite sve novosti i na njenim društvenim mrežama putem hashtaga #bipamovembear .





Hvala na čitanju

Ivana






Nema komentara:

Objavi komentar