subota, 31. prosinca 2016.

Avon Luxe paleta sjenila Purple Smokes [recenzija]


Došao red na posljednju recenziju ove godine!
Za posljednji post sam odabrala paletu sjenila jer ovu paletu otkako sam je dobila na Avon božićnom eventu često koristim ovih dana kako bih je što bolje isprobala i jer volim hladne boje i naglašenije oči, a ova paleta je baš takva...
Kao što naslov kaže, radi se o Avon paleti iz Luxe linije - Purple Smokes.


U Avonovoj Luxe liniji postoji 6 paleta. Purple Smokes je dio stalne postave.

Cijena palete je (u aktualnom katalogu 27.12.2016.-18.01.2017.) 89kn.

Paleta dolazi upakirana u kartonsku kutijicu mat crne boje sa zlatnim, ali ambalaža same palete je sjajna, odnosno kao ogledalo (vidi se odraz, ostaju packe prstiju...).
Na poleđini kutijice piše sastav, gramaža, rok trajanja i ostali podaci. 



Iako je paleta zbog svoje reflektivne površine sklona prljanju, ovakva zlatna i s lijepim izgledom djeluje baš krasno i luksuzno. Ovakve ambalaže nisu baš "photo-friendly"


E da - ovaj kao dijamantni gumbić zapravo nije gumbić za otvaranje nego samo ukras!
Paleta se otvara tako da primite s obje ruke gornji i donji dio i razdvojite (ja sam to prvo išla stiskat i čudila se zašto ne radi haha :D )



Veličina paleta je otprilike kao True Color Quad palete, možda malo šira i svakako teža.
Ne mogu vam uslikati jednu do druge jer sam ja sve svoje TCQ palete depotirala u Z palete da bi sva sjenila imala na okupu, ali znam da su tu negdje.


Kad otvorite paletu, u poklopcu se nalazi ogledalo, aplikator i 5 sjenila.

Negdje sam pročitala da raspored sjenila u Luxe paletama podsjeća na stari izgled Estee Lauder Pure Color 5Color paleta sjenila.
Ako se sjećate starog dizajna True Color Quad paleta (dok su panovi bili okrugli) onda ste sigurno primijetili sličnost sa Chanel Les Ombres paletama.
To koliko jesu (ili nisu) Avon sjenila sama po sebi (kada zanemarimo ambalaže) slična Estee Lauder ili Chanel sjenilima ne mogu reći jer Estee Lauder sjenila nisam probala, a Chanel jesam, ali me se nisu dojmila (i preferiram nove verzije Avon TCQ  paleta!) tako da ću ovdje stati s usporedbama...




U Purple Smokes paleti samo 1 sjenilo je mat (crno) dok su ostala metalik finisha.
Za najsvijetlije sjenilo bih rekla da sadrži blagi shimmer koji pri swatchanju na ruku i kada gledate paletu djeluje svijetlo rozo, no ako ga nanesete kao highlighter na lice izgledalo svijetlo plavo - kao 1 od highlightera iz ABH Glow Kit palete Moonchild (nijansa Blue Moon, ali ne tako intenzivno i nebi se moglo reći da je dupe, ali malo podsjeća na takav highlighter jer sadrži sitan plavi shimmer).

Plavkasto-ljubičasto sjenilo me dosta iznenadilo pigmentacijom, jer takva sjenila nisu nešto kada se nanesu na kapke tako da pazite da ne pretjerate s ovim.
Svijetlo-sivo sjenilo u sredini je najslabije pigmentirano i mora se nanijeti u 2-3 sloja ako želite da boja dođe do punog izažaja. Ili ju možete kombinirati s ovom tamnijom sivom za ombre efekt. ta mi se jako svidjela. I svijetlija i tamnija siva su me odmah podsjetile na Essence All About Greys paletu.



 s blicem


Sva sjenila se kistom lijepo nanose osim svijetle sive koju je bolje ili nanijesti prstom ili staviti nešto ispod očiju jer se ta nijansa jako trusi. Crnu svakako treba dodavati malo po malo da se ne pretjera, i jer je malo patchy. Najbolje se ponašaju najpigmentiranije nijanse u ovoj paleti - plavo-ljubičasta i tamno-siva.

Uz WetnWild i Avon bazu za sjenilo ova sjenila na mojim masnim kapcima traju do skidanja.
Uz Catrice i Essence baze mi se nakupljaju. Nisam probala bez baze jer meni bez baze baš ništa ne izdrži nekoliko sati, a kamoli čitav dan.

 dnevno svjetlo 
 dnevno svjetlo
 s blicem 

Zbog visoke cijene proizvoda u Luxe liniji, kao i lijepih pakiranja, imala sam visoka očekivanja od ove palete. Nije me oduševila, niti razočarala. Paleta je lijepa, i uz 2 mat sjenila sa strane s kojima ću definirati pregiba kapka, vidim se kako ovu paletu koristim u prilikama kada poželim nešto sivo i smokey. True Quad sjenila su mi ipak bolja :)



Jeste li već probale neke Luxe proizvode?

Dojmovi? :)



* PR proizvod

2 komentara:

  1. Probala sam samo Luxe maskaru.
    Nadam se da cu iducih mjeseci probati jos toga; pocevsi od ruzeva!

    OdgovoriIzbriši
  2. joj lijepo je pakiranje! ja sam naručila njihov puder ovih dana, živo me zanima kakav će biti...

    OdgovoriIzbriši