utorak, 7. ožujka 2017.

HG ~ Avon Clearskin ~ Clear Emergency Instant Spot Treatment gel




Ako me redovito pratite na Facebooku onda ste jučer mogli pročitati kako sam najavila da će u novom postu biti riječ o jednom Avon proizvodu, koji je za mene VRH i za kojeg smatram da je podcijenjen, odnosno - da se o njemu ne piše i ne priča dovoljno.

Riječ je o proizvodu iz Clearskin linije za čišćenje i njegu kože.

Avon ima 2 linije u kojima se mogu naći proizvodi za čišćenje lica - Clearskin (namijenjenu mlađoj populaciji i tinejđerima), te Clearskin Professional.
Iako već odavno ne spadam u tinejđere, Clearskin linija mi je draža jer se Clearskin Professional linija pokazala preagresivnom (barem oni proizvodi koje sam ja probala).
Do nedavno mi je favorit u Clearskin liniji bila crna maska za lice, a evo, ovo malo čudo ju nadmašuje!




Dakle, napokon, radi se o gelu u tubici kojeg malo istisnete i nanesete na prišt koji je u "nastajanju", kojeg osjetite da raste tamo negdje pod kožom, ali još nije zreo za istisnuti.

Moja koža je uglavnom bez prištića, akni itd. (na stranu sad miteseri , pore...), ALI - u vrijeme PMS-a i nekoliko sati nakon nošenja bilo koje tekućeg pudera, ja na određenim dijelovima lica dobim 2-3 potkožnjaka i vječito se patim s time. Zato sam prešla na mineralne pudere jer se volim i želim nastaviti šminkati, ali ako znam da mi sve živo uzrokuje gadosti, onda je to znak da se "običnih" tekućih i pudera u kamenu koji nemaju dobar sastav moram odreći.
Ali o tome više u nekom drugom postu. Zbog promjene moje rutine šminkanja odlučila sam da će se i sadržaj mog bloga malkice promijeniti pa ako se ja svaki dan brinem za kožu što se tiče čišćenja i njega, a ne šminkam svaki dan ima smisla da onda malo više pišem o preparativi.

Što se tiče nekih osnovnih informacija:
- može se kupiti samo preko Avon kataloga (LINK)
- količina gela je 15mL
- rok trajanja je 12mj.
- proizvodi se u Poljskoj
- sadrži 2% salicilnu kiselinu koja je zaslužna za brže sušenje prištića (Vi koji imate masnu i/ili problematičnu kožu ionako vjerojatno kupujete već neke proizvode sa salicinom kiselom (gelovi za čišćenje, pilinzi, maske...)
- nanosi se na čisto lice, nakon što ste prethodno očistili lice nekim gelom/pjenom za umivanje (ne preko kreme/seruma) ---- ja čak znam prebrisati malo s alkoholom pa onda nanijeti da bude brže




Ja sam ovaj gel neko vrijeme imala u kupaoni, zaboravila na njega i nisam ga koristila...dok jedan dan nisam rekla "aj' da probam ovo" i fakat, prišt brže sazri!
Običnom prištu je dovoljno jednom da nanesem ovaj gel i za par sati ima bijeli vrh, dok s potkožnjacima moram svakih nekoliko sati (ukupno 2-3x mislim).



Dakle, to je to. Odlična stvar za sve koji mrze kad se pojavi potkožnjak na nezgodnom mjestu (npr. između nosnica - tko je iskusio zna kak boli!!) pa moraju čekati danima i ne izgleda baš lijepo.... neki dan sam kupila sličan proizvod od CV (u Mulleru) i prvi dojmovi su da nema neki efekt i da je Avonov gel bolji. Kad isprobam bolje napravit ću usporedbu.


Jeste probali već ovaj gel, ili neke druge Clearskin proizvode?

Dojmovi? :)


Ivana

Broj komentara: 5:

  1. Nisam probala. Ali imat cu ga na umu i obratit cu paznju kada sljedeci put budem listala Avon katalog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikada nisam obratila paznju na ovaj proizvod, ali nakon procitane receznije ga narucujem! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. daa, baš sam nap. u komentaru, odličan je :) ublažava crvenilo, prištiće, malo pecka kad se stavi, ali to je normalno, i oguli se kad se osuši, volim njihove proizvode, taj, toniranu kremu i crni onu piling masku za čišćenje lica, odlično je, uklanja nečistoće i masnoću s lica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno si to sve to opisala pa sam shvatila da i meni tako nesto treba... da mi brze sazrije potkozni prist. Oni njihovi opisi u katalogu ajd bok
    Zimzeleni cvijet

    OdgovoriIzbriši
  5. Veoma interesantan post! Ovaj proizvod sam videla u Avon katalogu i bas sam se pitala kakav je, tako da sam se doista obradovala kad asma videla post na temu istog. Sjajna recenzija, zaista si nam ga odlicno opisala, sada sam defintivino sigurna da cu ga naruciti, pa ti javljam utiske.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši