srijeda, 10. svibnja 2017.

Catrice noviteti: Marina Hoermanseder LE - prvi dojmovi


U suradnji s modnom dizajnericom Marinom Hoermanseder, Catrice je lansirao novu limitiranu kolekciju pod nazivom "Marina Hoermanseder" koja se može naći u drogerijama tijekom travnja.
Proizvodi su upakirani u baby rozo i zlatno, svjetlucavi i slatki, a Catrice je meni poslati nekoliko njih na isprobavanje. Ako vas zanimaju dojmovi - nastavite čitati. :)



Evo što kaže Catrice:

KOZMETIČKA TORBICA
Na dodir mekana torbica  s jedinstvenim dizajnom remena nudi prostor za pohranu najvažnijih  beauty suputnika. 39,90 kn
RUŽ ZA USNE
Dva ruža za usne s kremastom formulom za sjajne usne – u nježnoj nude nijansi kao i intenzivnoj rozoj.Nijanse: C01 Rose Bloom, C02 Fuchsia’s Flower
39,90 kn
PALETA SJENILA ZA OČI
Puderasta sjenila u četiri savršeno usklađene moderne boje s mat ili svjetlucavim završetkom.Nijansa: C01 EYEconic Straps
39,90 kn
KREMASTO RUMENILOKremasta tekstura rumenila ima lagan, puderasti završetak i lagano se blenda.Nijansa: C01 Blushed Blossom31,90 kn
NAIL LACQUER LAK ZA NOKTEDugotrajni lakovi za nokte u četiri proljetne nijanse s mat ili sjajnim završetkom.Nijanse: C02 Nectarine Butterfly, C03 Côte D’Azur-Flair, C04 Garden View
23,90 kn
HIGHLIGHTING PERLE ZA LICESjajne perle  sadrže svjetlo- reflektirajuće pigmente nježnog fokusa kako bi kreirale blistavi sjaj.Nijansa: C01 Crystal Skin
31,90 kn
KIST ZA HIGHLIGHTERPremium, meke i guste čekinje idealne su za nanošenje i blendanje puderastih tekstura.35,90 kn
Kolekcija će biti dostupna na prodajnim mjestima DM-a i Bipe.




MOJI DOJMOVI


Ruž koji sam dobila je u nijansi C02 Fuchsia’s Flower, kao što i naziv kaže - fuksijaste boje.
Jako je kremast, rekla bih čak i previše. Lako se razmazuje, ali ima običaj i malo "pobjeći" van rubova usana. Trajnost mu nije jača strana, previžvjet će možda piće, kao što je slučaj i sa sjajilima. Na usnama je lagan i ugodan za nošenje, u smislu da nema zatezanja, iako osobno preferiram mat ruževe jer ne trebam provjeravati jesu li ostali na mjestu. Ako volite Beauty UK ruževe, ovaj dosta podsjeća na njih!

  slikano na jačem dnevnom svjetlu
 slikano na oblačan dan

Kremasto rume nilonisam ni isprobala jer ih inače ne nosim pa ću uvrstiti u neko od darivanja uskoro. :)



E sad - kist! Catrice kaže da je ovo kist za highlighter. Ja se ne slažem, ovo je za mene kist za konturiranje, a koliko me sjećanje služi, Catrice je i prije imao nešto slično u ponudi (u Contourious kolekciji, isto neki mali, a plosnati kist za konture).
Pošto sam spomenula Contourious kolekciju, napravit ću ovdje usporedbu - ako ste probali taj kist, ovaj je veći, oblik drške je fora, bolje sjeda u ruku, dlaja je gušća, duža i ima je puno više, ali i je mekši.



Kist mi se zbog zbog fora oblika, mekane, ali čvrste dlake i preciznosti svidio, ali mi se nije svidjelo pranje ovog kista. Lako se on pere, ali je nemoguće oprati ga, a da sapunica ne dođe po svim dlakama i onda se ne može isprati lako. Ispirem, ispirem i sapunica ide i dalje, pa zato ovako male, čvrsto zbijene i jaaako guste kistove inače ne kupujem. Razmišljala sam da ga čistim samo čistačem za kistove u spreju pa perem rijeđe nego ostale, ali nije mi to to. Ja stalno perem kistove i nemrem protiv sebe. :)
Također, primijetila sam će ovaj kist oblikom biti bolji za one koji imaju istaknutije konture lice sami po sebi već, a da je za nas s malo "punijim" obrazima bolji ipak neki kao Body&Soul ili RT Sculpting brush. Točno vidim tu razliku kad šminkam sebe i sestru.
I bolje surađuje s Nablinim contour puderima (Gotham i Cameo) nego Sleek bronzerima i sl.


I za kraj - moj favorit ove kolekcije! KUGLICE! :D


Kuglice sam najprije isprobala "ofrlje". Imaju kao dvostruki poklopac, ovaj veliki na odvrtanje, i jedan mali koji odvaja kuglice od poklopca i drži ih na mjestu. U tom manjem poklopcu uvijek ostane malo shimmera pa uzmem ja taj poklopac i napravim swatch na ruci tek tolko. Pomislim "Lijepo, suptilno, za dan".


Prođe par dana... idem ja negdje u grad, kasnim, natrpam šminke i kistova u torbu da u wc-u na kolodvoru to završim... i uzmem kuglice i Jessup tappered highlighter kist iz velikog rozog seta - BOOM!
Izgleda brutalno pod umjetnim svjetlom!! Kolko god da je dovoljno suptilan za dan, toliko super izgleda i navečer pod umjetnim svjetlom :D
Prije uopće nisam voljela kuglice. probala sam od Avona i Oriflamea rumenila i bronzere u obliku kuglica, ali su mi za rumenila/bronzere bili preshimmerasti, a za highlighter prepigmentirani (a mislim da u to doba i nijsmo nosili highlightere). Ovo je super! Ovo ako nađete na policama, trebate to ;)





Eto, to su moji dojmovi o Catrice kolekciji "Marina Hoermanseder". :)
Ako ste probali neke od ovih proizvoda, napišite u komentaru svoje dojmove.
Hvala na čitanju!

Ivana :*






*PR proizvodi

Nema komentara:

Objavi komentar